pátek 21. srpna 2020

Klipy ze Springwatch 2020!

Týden s Austinem Stevensem nebyl jediným letošním videoprojektem na Blogorgonopsidu. Už od začátku měsíce jsem uvažoval také o přidávání klipů z letošní řady pořadu BBC Springwatch. Ve svých článcích jsem ho již mnohokrát zmínil, přinesl mi spoustu inspirace na články, a řadí se k pořadům, na něž se velice rád dívám, ostatně stejně jako jemu podobné pořady Autumnwatch a Winterwatch. Jedná se v podstatě o živě vysílaný pořad o britské přírodě, a těší se velké popularitě. Springwatch se vysílá na BBC Two každé jaro; tento rok sice nemohl být moderátorský tým z důvodu sociálního distancování zavedeného ve Spojeném království kvůli koronaviru společně, a každý tedy pořadem provázel z jiného místa (Chris Packham z New Forest, speciální moderátor Steve Backshall, vystupující v prvních čtyřech epizodách, zase od řeky Temže), to však Springwatch vůbec neublížilo. Byla to skvělá série, a já se rozhodl, že s Vámi některé mé oblíbené momenty z ní budu sdílet. Po většinu zbývajících srpnových dnů tedy budou na Blogorgonopsid kromě článků přibývat i klipy ze Springwatch 2020, které jsem z jednotlivých epizod sám vystříhl. Doufám, že si je užijete! Britská příroda je do značné míry podobná té naší, tudíž uvidíte spoustu známých zvířecích tváří.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější