pátek 29. listopadu 2019

Obrázek týdne 29. 11. 2019

Je to neuvěřitelné, ale listopad se již chýlí ke konci. Všichni začínáme čekat na Vánoce, jež zkrášlí naše životy už za méně než měsíc (no, a přesně za měsíc už budeme čekat na začátek nového desetiletí). Každopádně dnes, 29. listopadu 2019, je na čase přidat další krásné dílo do rubriky Obrázky týdne. Poněvadž jsem včera v pozdních odpoledních, či spíše raných večerních hodinách pracoval na třetí části projektu Evropští sauropodi, nalezl jsem celou řadu pěkných obrázků oběch vybraných rodů, o nichž článek pojednával. Překvapilo mě, kolik rekonstrukcí Ohmdenosaura jsem nalezl, a tu nejhezčí jsem se rozhodl nechat si pro tento příspěvek...

Popisek k obrázku: Dvě samice Ohmdenosaurů dohlíží na svá hnízda v hustém pralese na území Německa před 180 miliony let. Jsou to dvě sestry, které se během hnízdní sezóny, ještě spolu s jednou samicí, jejíž hnízdo vidíme v pravém dolním rohu, odtrhly od hlavního stáda. Toto je jejich první hnízdní sezóna. Mladá nezkušená zvířata ještě netuší, jaká nebezpečí na ně v pralese čekají. V množství je totiž síla, a nepřidají-li se brzy znovu ke svému stádu, jistě je napadne smečka nějakých krutých dravých dinosaurů. Svých hnízd se však nemohou vzdát, a tak zkrátka pro novou generaci musí dát všanc své životy...

Máte-li jakékoliv poznámky k obrázku, napište je do komentářů!
Zároveň bych se chtěl ještě zmínit o příběhu Claude Ngoy Origins, který nepokračoval od konce září. Stále mě potěšuje vysoká návštěvnost blogu věnovaného jen a pouze Ngoyově příběhu, a mohu slíbit, že v psaní na něj budu pokračovat. V poslední době však mám čas věnovat se jen svému hlavnímu blogu, totiž Blogorgonopsidu, a ne všem ostatním. K příběhu o Claudu Ngoyovi se však rozhodně vrátím, a až se tak stane, upozorním Vás zde na to. Hlavní příběh, Lovci kryptidů, samozřejmě pokračuje každý týden na Blogorgonopsidu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější