pátek 22. listopadu 2019

Obrázek týdne 22. 11. 2019

Další pátek znamená další Obrázek týdne! Do této rubriky většinou přidávám obrázky, na které jsem, často třeba jen náhodně, narazil na internetu, a zalíbily se mi. Tentokrát jsem se ji však rozhodl obohatit tímto překrásným výtvorem, který mi před několika týdny poslal Maty, autor blogů www.zookontinentu.blog.cz a www.herbartropickychrostlin.blogspot.com.
V současnosti ho zastihněte na jeho Instagramu: https://www.instagram.com/maty26_creations/. Je to nádherné dílo, a já Matymu moc děkuji za svolení uvést ho v rámci Obrázků týdne na tomto blogu...

Popisek k obrázku: Dilophosaurus prochází hustým pralesem, rozléhajícím se na území americké Arizony v období rané jury před 193 miliony let. Je to největší masožravec v okolí. Na délku může mít až 7 metrů, přičemž jeho hmotnost se pohybuje okolo 400 kilogramů... Je to taková větší, a ještě nebezpečnější prehistorická verze moderního kasuára...

Rozhodně Vám doporučuji navštívit Matyho instagram, najdete tam spoustu krásných maleb.
O víkendu se na Blogorgonopsidu dočkáte pokračování Lovců kryptidů, příští týden bude určitě pokračovat projekt Evropští sauropodi, a také si říkám, že bych měl napsat nějaký další hadí popisek... To vše v brzké době...

1 komentář:

$@!uuya$@! řekl(a)...

Cute dinozzaur. ::))

Okomentovat

Nejčtenější