sobota 10. září 2016

Novinky na blogu v blízké době

Dlouho jsem na tento blog nenapsal článek, v němž bych shrnul všechny novinky, na které se v blízké době můžete těšit. Moc jich sice nebude, ale doufám, že se sem budete rádi vracet a číst si nové články na nová témata...

První velkou novinkou je, že do rubriky Popisy pravěkých zvířat už nebudu vkládat jen popisy dinosaurů. Ti sice v této rubrice dominovali po spoustu let, ale já se nyní rozhodl vrátit se k původnímu nápadu a vkládat do této rubriky i popisy dalších druhohorních zvířat. Například v roce 2009 jsem do této rubriky napsal i články o Postosuchovi, Placeriasovi nebo Pteranodonovi. Teď se k tomu vrátím a tak nebudu psát jen o dinosaurech, ale i o různých rhynchosaurech, pravěkých varanech a dalších. Ptakoještěry ale do této rubriky řadit nebudu, protože těm se věnuje jiná rubrika, to samé platí o mořských plazech a dalších prehistorických vodních příšerách...

Dále bych chtěl napsat nějaké články o ochraně přírody. V poslední době je to žhavé téma a tak možná nějaký článek napíši. Několik nápadů mám v hlavě již dlouho. Snad o nich brzy napíši články...

Na blogu se také objeví nový příběh, případně příběhy. Napadlo mne, že bych mohl zase psát jak příběh o lidech a jejich setkáních se strašlivými monstry, tak povídku o životě pravěkých zvířat. Takto jsem souběžne psal Pradávný život a Pravěkou zoo v roce 2010 nebo příběhy o Džungli času a Život šavlozubého mláděte v roce 2014. Jednoduše řečeno, do rubriky Příběhy na vyprávění budou přibývat oba typy příběhů. Budu je totiž psát ve stejné době. Oba asi začnou tento podzim.

V blízké době napíši o posledním dílu Putování s pravěkými zvířaty a pak do rubriky Díly seriálů o pravěku začnu přidávat články o Putování s pravěkými monstry. Zřejmě to rozdělím na tři části, tak jak seriál běžel v televizi (na DVD je to sice jeden ucelený film, ale takový článek by byl příliš dlouhý).

Možná založím novou rubriku, zatím však neprozradím, o čem.

Tak, to by byly některé z novinek na tomto blogu. Doufám, že sem budete rádi chodit... Zítra už napíši klasický článek o pravěkých zvířatech...

4 komentáře:

Bleskobleska řekl(a)...

Rozhodně se těším :)

Leaellynaraptor řekl(a)...

Už se těším na ty články! :-)

dinosaurss řekl(a)...

Jsem zvědav na ty články o ochraně přírody, protože mě to také hodně zajímá.

Martinoraptor řekl(a)...

Už se těším na všechno :)

Okomentovat

Nejčtenější