pondělí 5. září 2016

Diplomy za Theropodní soutěž

Konečně jste se dočkali vyhodnocení Theropodní soutěže! Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, diplomy už jsem měl delší dobu nachystány, ale psal jsem ještě články na jiná témata a tak jsem vyhodnocení trochu odsunul... Avšak nyní jej pro Vás píši a předávám Vám diplomy! Výsledky byly skvělé jako vždy...

10 bodů získal Dinosaurss! Nádherný výsledek, gratuluji! Na diplom jsi chtěl Cryolophosaura, tak jsem Ti jednoho pěkného vybral. Omlouvám se za to, že bílé písmo trochu splývá se světlým pozadím, ale zkoušel jsem všechny barevné kombinace a tato se mi zrovna zdála nejlepší... Snad se Ti diplom líbí...


Dále tu máme Ankylosaura! Také plný počet bodů, začež gratuluji! Na diplom jsi si přál Dakotaraptora, máš ho tedy mít!


Alfaraptor též s 10 body, skvělé! Jako jediný jsi na diplom chtěl ve skutečnosti neexistujícího theropoda, Godzillasaura, ale právem Ti náleží... Aktualizace: Diplom odebrán.



Martinoraptorovi též gratuluji, 9 z 10 bodů, což je skvělý výsledek! Nevěděl jsi pouze pětku, mnou popisovaný živočich byl Baryonyx. Jinak bylo všechno správně, gratuluji Ti! Psal jsi, že Ti mám na diplom něco vybrat, tak jsem se rozhodl zrovna pro toho Baryonyxe...


Ještě dodám, že devátá otázka, která způsobila menší rozruch, byl chyták. Žádná zkamenělina dokazující, že by Ornitholestes zabíjel Stegosaura, nikdy objevena nebyla a asi ani nebude, protože tak malí predátor by si sotva mohl dovolit něco proti obrovskému a dobře vyzbrojenému Stegosaurovi (i Allosaurus by měl s jeho skolením problémy). Některé odpovědi byly trochu nejisté, ale já je uznal, zato Martinoraptor třeba přímo napsal, že pochybuje, že byla zkamenělina nalezena. Zmátla Vás tato otázka?

Snad se zúčasníte i dalších soutěží na tomto blogu! Mám pro Vás však otázku: Rád bych nachystal soutěž o mém příběhu Ve stínu přízraků, který jsem psal během léta. Účastnili byste se takové soutěže? Napište to prosím do komentářů. Pokud by byl počet zájemců dostačující, soutěž bych vytvořil. Musím mít však předem jistotu, nevím totiž, kolik z Vás příběh četlo (ačkoliv ho mnozí komentovali, za to Vám děkuji)... Nezapomeňte mi to tedy napsat!

3 komentáře:

Bleskobleska řekl(a)...

Všem gratuluji <3

Ankylosaurus řekl(a)...

Díky za diplom :). Za soutěž o Tvém příběhu bych byl moc rád :). Určitě bych se zúčastnil :). Já si myslel, že se jednalo třeba o nějakou fosílii mláděte stegosaura.

dinosaurss řekl(a)...

No páni!! Super, mám radost, děkuji moc.. je to krásný diplom :-)

Okomentovat

Nejčtenější