sobota 30. prosince 2023

Předvánoční a povánoční fotografie modelů ke konci roku 2023

Do konce roku 2023 zbývá jediný den. Už nějakou dobu jsem měl v plánu přidat do rubriky Mé obrázky nějaké nové fotografie zvířecích modelů, protože... proč ne? Poslední takový článek tu byl 29. prosince 2022! A dobrá zpráva je, že jsem letos na Štědrý večer našel pod stromečkem pár krásných nových modelů. Pokud jste na tomto blogu noví, možná to nevíte, ale figurky zvířat - vyhynulých i stále žijících - sbírám odnepaměti. Snad jsem s tím začal zhruba v době, kdy jsem lusknutím prstů vytvořil tento vesmír, neb jsem váš stvořitel, holoto! Vidíte, přec jen cosi vývoj Země řídilo, ti kremacionisti či jak se to jmenuje snad mají pravdu, neboť já jsem bohem, heč! Ne, dělám si legraci. Zvířecí modely mám prostě rád, a rád s vámi jejich fotografie sdílím.

Všechny tyto fotografie jsem pořídil s pomocí své zrcadlovky Canon EOS 40D zakoupené, jak už dlouhodobí čtenáři blogu vědí, v New Yorku asi před desetiletím. Pořád je to ten nejlepší foťák na světě... přesvědčte mne o opaku! První dvě fotky jsem pořídil v době, kdy byla celá ČR zasněžená, všechny další jsem pak pořídil v době vskutku nedávné - v době definované znatelným pozdně prosincovým oteplením.

Nejprve tu mám pro vás fotky vlka obecného! Tento model mám ve své sbírce už pěkně dlouho... Je z roku 2002, a je od Schleichu. Myslím si, že jde o jeden z nejhezčích vlčích modelů vůbec!


Náš vlk s jizvou na levém boku se prochází na okraji lesa. Jeho dlouhé, útlé nohy se zabořují do hlubokého sněhu, zatímco pátrá po něčem k snědku. Vlci obvykle žijí ve smečkách, ale toto je samotář...


... možná proto, že jsem nikdy nenašel odvahu vyhrábnout z peněženky víc peněz na to, abych ho obdařil smečkou!

A teď se posuňme do doby neledové a nesněhové posledních pár dnů či týdnů, a k prvním dvěma modelům, jež jsem vybalil ve stínu plastového stromku přezdobeného neonovými světýlky! Toto jsou dva neandrtálští lidé od Collecty z roku 2012!


Pochodují společně po travnaté pláni. Neandrtálský muž nese v rukou oštěp s ostrým hrotem, a na něco jím míří. Řekli byste si, že třeba na mamutí mládě či na jelena... ale popravdě, všichni víme, že vlastně mířil na mě. První fotka je z fotopasti.


Druhá ne. Skutečně jsem před těmi dvěma divochy stál. Ano, na obou fotografiích se nedívají na mě, protože jsem byl schopen upoutat jejich pozornost tím, že jsem odhodil kus svého oblečení do dáli. Dívali se, jak odlétalo pryč, a zřejmě je to pak inspirovalo doma v jeskyni ušít první větší kus látky, kterým by se zakryli... ano, přátelé, to já jsem zodpovědný za to, že dnes nejsme nudisté, byť jsem se před těmi dvěma pokoušel nudistou stát.

Dalším novým modelem v mé rozsáhlé sbírce je tento krásný Neovenator, vydaný v roce 2020. Je to model s úžasnou texturou - všechny ty drobné kulaté šupinky... A hrozně se mi líbí hřeben na jeho hlavě, krku a zádech, jakož i hřebínek na jeho bradě!


Neovenator od Collecty působí docela dost ještěrsky, a to ho činí kouzelným. Nemůžu si pomoci, ale působí na mě jako takový bipední leguán! Důkaz, že nemusíte házet peří na každého dinosaura, o němž se s jistotou neví, že peří vůbec měl... Je to prostě krásný model, a ze mě je zas objektosensuál a objektoromantik, neboť ani ve chvílích, kdy píši tento text, nejsem schopen přestat jej osahávat... ooh.


A jdeme na poslední dvě fotky! Víte, když jsem se rozplýval před tím neovenatorem, najednou se něco objevilo na obloze, a zakrylo to intenzivně svítící slunce... Vzhlédl jsem k oblakům, a zařval jsem nahlas, aby to všichni návštěvníci toho velkoměstského parku slyšeli: "Is that a bird?! Is that a plane?! No, it's..." Ale nope, Superman to nebyl. Byl to Pteranodon sternbergi!


Jen se na to podívejte! Pteranodon sternbergi od Collecty, uvedený na trh v roce 2021! Podívejte se na ten hřeben na hlavě! Na jeho zobák, který je otevíratelný a zavíratelný, a do kterého mu můžete vložit model ryby... a teď mě napadá, proč jsem to vůbec neudělal? Mohl jsem mít fotku pteranodona s rybou v tlamě! No, je to prostě suprový model, a taky pěkně drahý, ale víte jak to je, na Vánoce se pro nejbližší dost utrácí (a kolik prachů já letos utratil!), a tenhle model mi prostě měl vždycky udělat radost. A taky, že udělal. What a fine piece of plastic!


A to je vše! Připomínám opět, že pokud se vám obrázky zdají po zmenšení trošku rozmazané, klikněte na ně, a zvětší se přímo před vašima očima - pak si je budete moci prohlédnout ostré!

Doufám, že články jako je tento budu psát i v roce 2024! Modely do mých sbírek přibývají nejčastěji o Vánocích, protože pokud si během roku něco kupuji, jsou to hlavně knížky... Tak to prostě je. Mohu vám však prozradit, že kromě pteranodona, neovenatora a dvou neandrtálců jsem letos na Vánoce dostal ještě nějaký ten model, a tak mám pár fotek v záloze!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější