úterý 5. května 2020

Tento den slaví Blogorgonopsid své jedenácté narozeniny!!!

Rok zase uběhl jako voda vyvržená gejzírem, a tak dnes, 5. května 2020, slaví Blogorgonopsid již své jedenácté narozeniny! Tento blog jsem založil přesně před jedenácti lety, v úterý 5. května 2009, a ani ve snu bych si tehdy nedokázal představit, že tu bude i po tak dlouhé době! Co víc, nečekal bych, že na něj stále budu psát každý den! I rok po svých prvních kulatinách je Blogorgonopsid živý, aktivní, a nepřišel o své lovecké schopnosti, jež ho v Permské poušti udržují při životě... Od 6. května minulého roku přibylo na tento blog 357 článků. Celkově jsem za posledních jedenáct let napsal již 3640 článků, což je opravdu velký počet. Dosavadní rekord návštěvnosti je stále 409 lidí za jediný den. Bohužel nemám k dispozici současné statistiky, nicméně v době, kdy fungovaly, navštěvovalo můj blog stále mnoho lidí. Tímto Vám chci poděkovat za podporu tohoto blogu. Zároveň chci poděkovat i všem, kteří na můj blog píší komentáře. Tento blog by aktivně nefungoval celých jedenáct let, nebýt Vás. Velice Vám tedy děkuji za zpětnou vazbu, pochvaly, inspiraci, připomínky, doplňující informace a vše jiné. Děkuji ale také všem návštěvníkům, kteří nikdy na můj blog komentáře nepsali. I za Vaši podporu jsem moc rád! Psaní o prehistorii a světě přírody mne stále velmi baví, proto vězte, že se tento blog budu snažit udržet ještě hodně dlouho...


Náš Blogorgonopsid to už tentokrát nevydržel, a zabořil své dlouhé špičáky do dortu tvořeného Scutosauřím masem, Diictodoními stehýnky a uzeným labyrintodontem! V dortu bylo bohužel trochu moc červené, a pocákala mu krk i hlavu! Náležitě si však dort užívá, koneckonců taková hostina se mu nabídne jen jednou za rok! Jen doufejme, že si dort vychutná sám, a že mu ho neukradne nějaký jiný predátor! Pravdou nicméně zůstává, že tohoto starého veterána už zřejmě nic neohrozí... Co se zde v brzké době objeví nového? Mám v plánu začít nový projekt, který se bude týkat prehistorického hmyzu. Nepůjde však o velký karbonský hmyz, spíše o některé menší zástupce hmyzí třídy z různých minulých geologických období. I nadále bude pokračovat 4. série Lovců kryptidů, a stejně tak budou pokračovat Obrázky týdne. Správce dinosauřího parku se na krátkou dobu vrátí později tento rok. Mimoto připravuji popisky prehistorických živočichů, současných hadů a přírodovědných dokumentů. Načaté projekty jako Pravěcí netopýři, Geology Rocks a Slavné expedice budou též pokračovat... Ještě jednou Vám ze srdce děkuji, a doufám, že Blogorgonopsid tu bude ještě hodně dlouho!

HAAS

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější