úterý 13. listopadu 2018

Zemřel komiksový génius Stan Lee

Na dnešní ráno nikdy nezapomenu. Měl jsem pocit, jako by do mne udeřil blesk. Dozvěděl jsem se, že jeden z lidí, kterých jsem si tolik vážil, již není mezi námi. Dne 12. listopadu 2018 ve věku 95 let zemřel Stanley Martin Lieber, nám všem známý jako Stan Lee, komiksový génius, který vytvořil celý svět Marvel Comics. V 60. letech vymyslel a psal první komiksy o takových postavách jako Hulk, Thor, Ant-Man, Spider-Man, Avengers a X-Meni... Rozhodně se podívejte na to, co o něm v show Stephena Colberta řekl Hugh Jackman, který sedmnáct let hrál Wolverina... Fanoušci včetně mě také milují Stanova kamea v marveláckých filmech - příští rok uvidíme takové poslední Stanovo kameo v Avengers 4. Stále je to pro mne šokující a nedokáži uvěřit tomu, že Stan "The Man" Lee již nežije.

Tento krátký článek jsem prostě musel napsat... RIP Stan. 

2 komentáře:

Safaripark team řekl(a)...

Četl jsem, nikdo tu není věčně. Po něm ale zůstalo plno krásných komiksů.

HAAS řekl(a)...

[1]: Přesně tak. Sice nemám žádné jeho komiksy z šedesátých let, ale čtu je na internetu v digitální podobě, a mají obrovské kouzlo...

Okomentovat

Nejčtenější