pondělí 12. listopadu 2018

Blogorgonopsid Diaries

Vážení návštěvníci mého blogu, zprvu bych Vám rád poděkoval za přízeň a vysokou návštěvnost. Na tomto blogu je už něco přes 3100 článků, a ačkoliv za to může především mé nadšení, děkuji i Vám, kteří sem chodíte. Zvláště komentáře některých z Vás mě v poslední době velmi těšily, a proto rozhodně hodlám pokračovat. Dlouho jsem však přemýšlel, zda by nebylo od věci Blogorgonopsid nějak rozšířit. Minulý týden mne napadlo, že bych mohl vytvořit zcela nový blog, který by tyto stránky doplňoval. A tak v sobotu vznikl Blogorgonopsid Diaries, blog, kam budu vkládat články o tom, co nového jsem se dozvěděl, co nového jsem si někde přečetl a přimělo mne to k tomu, abych si o daném tématu zjistil více... Odkaz zde: www.blogorgonopsidiaries.blogspot.com. Důvod, proč jsem se rozhodl "jít" do Blogger.com je prostý. Má mnohem víc výhod. Osobně se mi s ním velice dobře pracuje. Stránky se samozřejmě budou v průběhu času měnit, design bude po čase zřejmě také změněn, a samozřejmě budou přibývat nové články... Blogorgonopsid Diaries pro mne bude takový oddech. Tento blog samozřejmě bude existovat i nadále a stále na něj budu aktivně přidávat články. Pokud však v budoucnu založím nějaké další blogy, využiji zcela jistě Blogger. Už teď to vidím tak, že Blogorgonopsid a Blogorgonopsid Diaries tvoří takovou maličkou síť, která se však rozroste. Nicméně zatím ji tvoří jen tyto dva weby...

Snad se Vám můj nový blog bude líbit. 

HAAS

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější