neděle 25. listopadu 2018

Týden s Nigelem Marvenem

Můj oblíbený televizní průvodce přírodou Nigel Marven oslaví v úterý 27. listopadu 2018 své 58. narozeniny. Již několikrát jsem mu i prostřednictvím svého blogu k narozeninám popřál, ale tentokrát jsem se rozhodl přijít s něčím jiným. Od zítřka, tedy od 26. listopadu, bude na mém blogu projekt s názvem Týden s Nigelem Marvenem. Program bude následující: každý den přibude na mém blogu jeden klip z některého z jeho dokumentů, přičemž se pokusím pokrýt oněch 19 let, během kterých působil jako moderátor před kamerou. Všechny klipy jsem z dokumentů vystříhal sám, některé jsou tedy kratší, jiné zase delší, ale všechny jsou to mé oblíbené scény z Nigelových dokumentů. Jako první zítra přibude klip z dokumentu The Vampire Hunter (známého také jako Bloodsuckers) z roku 2000 - to je nejstarší z Nigelových dokumentů, které mám nahrané. Posledním klipem, který zveřejním v neděli 2. prosince, bude ukázka z Nigelova zatím nejnovějšího dokumentu, Divoké Filipíny (Wild Philippines). Vybrat pouze sedm klipů nebylo zas tak jednoduché, ale myslím, že jsem vybral zajímavé scény i pro Vás, kteří jste neviděli všechny Nigelovy dokumenty nebo nejste zrovna tak dobře seznámeni se stylem natáčení jeho filmů atd. Jde-li o další články, Obrázek týdne a Lovci kryptidů jistě příští týden budou, takže tak trochu zasáhnou do Týdne s Nigelem Marvenem, ale to snad nevadí... Doufám tedy, že se Vám tento malý týdenní projekt bude líbit. Tak sem tedy nezapomeňte každý den přijít pro nový klip z nějakého toho Nigelova dokumentu.





1 komentář:

Kaatedocus řekl(a)...

Skvělý nápad. Happy birthday Nigel! :-)

Okomentovat

Nejčtenější