úterý 29. června 2010

Soutěž PLANETA DINOSAURŮ-6.kolo

A je tu další kolo... Ještě bych Vás chtěl informovat, že už sloutěžíte pouze dva nebo tři... Mojeznámkyho do toho zatím ještě počítám... Ale rozpis bodů zde: Juriju: 20 bodů! Deinonych má 22 bodů! A Mojeznamky minule obdržel také 3 body, takže 20 bodů! Dnešní otázky se týkají dílu "Podovi cesty" (originální název zní anglicky: Pod´s travels). Jsou tu čtyři otázky:

Otázka č. 1:
JAKÝ DRUH IGUANODONTA BYL PODLE VÁS OSTROVNÍ DRUH NA HATEGU?
Odpověď 1: Iguanodon bernissartensis, odpověď 2: Iguanodon mantelli.

Otázka č. 2:
VYPIŠTE VŠECHNY ALVAREZSAURIDY A PTEROSAURY, KTEŘÍ V DÍLU BYLI. (Jestli tam nebyli žádní, napište že tam nebyli nebo tak.)

Otázka č. 3:
V JAKOU DOBU SE OBJEVILA NA MOŘI VELIKÁ VLNA, KTERÁ SMETLA PODA A DALŠÍ TVORY Z PLÁŽE?
Odpověď 1: Den, odpověď 2: Noc.

Otázka č. 3:
JAKOU BARVU MĚL POD A JEHO SESTRY, JAKOU BARVU MĚLA MENŠÍ OSTROVNÍ FORMA PYRORAPTORA A JAKÉ ZBARVENÍ ZDE MĚLI TROODONI?


Odpovědi pište do komentářů a prosím jiné, kteří nesoutěží, aby nepsali do komentářů své odpovědi!!!

5 komentářů:

mojeznamky řekl(a)...

HELE HAASI ZRUŠIL SEM BLOG protože mně jeden bloger hluboce urazil...a nemám chuť se zapojovat do soutěže ale měj na paměti že se se mnou můžeš kdykoliv kontaktovat buď na JPOG nebo na Youtube kanálu.....kdybys potřeboval mé ICQ a Skype ti je také k dizpozici ale mněj na paměti že se zlími a hnusnými lidmi se již NIKDNY NESPŘTELÍM.

mojeznamkyavatar řekl(a)...

http://mojeznamkyavatar.blog.cz/

deinonych řekl(a)...

1. Iguanodon mantelli

juriju řekl(a)...

1 - nejspíš Iguanodon bernissartensis, ale mě to připadalo spíš jako camptosaurus. Nevím, protože jsem to viděl v angličtině.

dinokikakik řekl(a)...

[1]: z toho si nic nedelej me taky furt urazeji tak ze kdyz jsem poprosila aby se tam nepsalo sproste tak mi nejakej blb napsal ze proto mi tam nikdo jsou to magori nevsimej si jich

Okomentovat

Nejčtenější