středa 16. června 2010

Kapitán Johnson-část 7.-Putování začíná

Minule se Kapitán Johnson probudil uprostřed domorodeckého stanu. Tamní lidé mu ukázali, že nejsou lidojedi, jak si myslel. Uviděl tam svého starého přítele Reffela, s kterým se dvacet let neviděl. Reffel to tam znal docela dobře, ale jedna rokle mu nikdy nebyla otevřena. Když se kapitán probral a domorodci našli i Mathewa a Zamba, pustili je na výpravu. Navíc jim dali ochranu svých dvou statečných mužů.




Pokračování příště-.
Ještě bych Vás rád upozornil, že jsem nemocný, a nebudu sem teď asi nějaké dny psát.

7 komentářů:

Eva řekl(a)...

Pěkné!

dinoexpres řekl(a)...

Ahoj HAASI mě se nějak pokazil blog nemohu se přihásit a mám smazaný profil takže na tom starém blogu už asi nic nebude a proto si udělám nový blog jakmile ho budu mít napíšu sem komentář.Jinak máš nádherný blog a překrásné články.

dinoexpres2 řekl(a)...

Tak jo už mám hotový druhý blog a pokud se chceš na něj podívat klikni na ten web jo a změnil jsem si přezdívku.

prd řekl(a)...

[2]:prdni si

OZzAK && Lexaa řekl(a)...

(4):ty si prdni!!

Louis Vuitton Outlet řekl(a)...

Louis Vuitton handbags are classic in style, but the appearance is always changed somewhat in order to give you Louis Vuitton Outlet something fresh and new to select from for the season. The Tivoli GM, for instance, has the classic Louis Vuitton print.

Coach Factory Outlet řekl(a)...

Beck G-boysの二大キングの片割れなり。Gはゲイじゃないのでよろしく←よく間違われる。 G-boysのGは GIRIGIRI のGです

Okomentovat

Nejčtenější