sobota 19. června 2010

Pravěká zoo-Před výbuchem Toby-1.

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete ji zde:Příběhy na vyprávění . Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-PŘED VÝBUCHEM TOBY-část 1/5:
Můj sen o vytvoření zoo plné pravěkých druhů zvířat se stal skutečností. V té době už Huayangosauří samice nakladla vejce do hnízda, ale snášet nepřestávala... Dva malý Daspletosauříci na tom už také byli o mnoho lépe než z doby svrchní Křídy. Ale já jsem se rozhodl vypravit se do doby pravěkých savců. "Podívej se, Johne. Jedním z nejznámějších pravěkých zvířat jsou mamuti." řekl jsem. "Ano, ale ti vymřeli před 10 tisíci lety." odpověděl mi John. "To nevadí, já chci do dob výbuchu supervulkánu zvaného Toba a zachránit zvířata před vyhynutím z té doby, některé druhy potom žily i dál!" řekl jsem, John kývl a začali jsme se chystat na cestu. Toba vybuchla před pětasedmdesáti tisíci lety, tedy v době ledové. Nasedli jsme na skútr, a vyrazili do portálu. Ocitli jsme se v době před 75 tisíci lety mezi jehličnatými stromy a ve sněhu. "Toba nemůže vybuchnout za pozdější dobu než pět dní, takže sebou musíme hodit." řekl jsem. "Co kdybychom se rozdělili?" řekl John. "Skvělý nápad, jakmile najdeme každý nějaké pravěké zvíře, zavoláme druhému." řekl jsem. John zakýval hlavou a šli jsme teď každý sám. Přede mnou stála zšedlá jeskyně. Vkročil jsem do ní, ale zvuk mně vyrušil a já vyběhl.

Svalil jsem se k zemi a čekal. Přímo vedle mně proběhl jeskynní lev, pravěká šelma, která se lvu ani moc nepodobala. Chtěl jsem zavolat Johnovi ale lev se po mně ohnal a vyběhl na mně. Stačil jsem jen tak tak utíkat, protože byl rychlý. Odběhl jsem až ke kopečkům. Tam jsem skočil asi  30 centimetrů nad zemí. Lev se zastavil, a číhal v trávě. Já jsem postavil rychle portál. Kdyby totiž jeskynní lev proběhl portálem, nemusel by zemřít výbuchem supervulkánu. Začal jsem na jeskynního lva mávat a on zase vyběhl. Už byl tak tak u portálu, když se na mně rozehnal srstnatý nosorožec a málem mně převálcoval-kdybych neuhnul o čtyři centimetry. Lev se odrazil od kamene a skočil do portálu. Charles byl v zoo velmi překvapený. "Dělejte chlapi, zavřete ho do klece!" volal. Já jsem následoval nosorožce, a zjistil, o jaký jde druh. Bylo to Elasmotherium, s rohem vysokým jako jsem byl já. Zavolal jsem Johnovi, abych mu řekl o svém překvapivém nálezu ale ten na mně ihned ve vysílačce vyhrkl: "Přijď ke mně ke skalám. Mám tu pro tebe překvapení." . Řekl jsem mu, že hned přijdu, ale netušil jsem, co tam může žít...

Obrázek lva se sobem je ze stránky: www.annapichnerova.blog.cz .
Co se stane? Co to vlastně u skal našel John? A kdy vybouchne Toba, prehistorický supervulkán? Příští část Vám to napoví...

5 komentářů:

svetdinosauru řekl(a)...

krásný blog!

Anna (SB) řekl(a)...

Úžasný příběh :)

Remi řekl(a)...

Už se těším na příští část;)

svetdinosauru řekl(a)...

to víš že se spřátelím

jpog řekl(a)...

už tě mám v oblíběných!

Okomentovat

Nejčtenější