sobota 12. června 2010

Pravěká zoo-Do Severní Ameriky svrchní Křídy!5.

Jestli Vám nějak unikla minulá část tohoto mého seriálu, můžete jej najít v rubrice Příběhy na vyprávění . Dnes uveřejňuji další část...

PRAVĚKÁ ZOO-DO SEVERNÍ AMERIKY SVRCHNÍ KŘÍDY!-část 5/5:
To stmívání však nebylo obyčejné... V tu chvíly mělo svítit a hřát slunce. S Johnem jsme si uvědomily, že tu bude výbuch... "Už jsem to několikrát viděl na současných sopkách ale tady nám jde o život!" řekl jsem. "Zacpi si uši, Jacku!" křikl na mně ještě John. Oba jsme si zakryli uši, ale přesto jsme toho až dost slyšeli. "Musíme zachránit Daspletosaury, jinak je to na nic!" řekl jsem hned po výbuchu. Erupce se blížila a my jsme neměli šanci. Rozhodli jsme se ale riziko podstoupit. "Pojď tady s kopce, Johne, tam k tomu stádu Parasaurolophů." řekl jsem. Kachnozobý dinosauři už také utíkali. A my jsme běželi přímo proti nim. Kdyby se kachnozobý hadrosaurové neotočili na východ, udupali by nás. Kus za nimi utíkal Troodon a dva Daspletossauři-s nimi i jejich dvě mláďata. "Vrať se na kopec, Johne, a nachystej mi tam portál!" řekl jsem Johnovi. John rychle přikývl, a já jsem se k Daspletosurům přiblížil. Najednou sopka začala házet ohnivé koule a po nich začínala v rychlosti vylézat černá vlna prachu a popela. Dospělý Daspletosaurové si mně ani nevšimli, ale mé mávání na mláďata se vydařilo. Zaujalo je to, a běželi přímo na mně. Doběhl jsem jen tak tak na kopec... 

Doběhl jsem na kopec a řekl Johnovi: "Zajeď už s Jeepem do zoo, já nalákám naše poslední přírůstky!". John zajel rychle do připraveného časového portálu a já uviděl Daspletosaury. Jen pár kilometrů za nimi se hnala popelová vlna. Ještě jsem na ně zamával a oni za mnou vběhli do jednadvacátého století. Tam jsem portál zavřel. "Juchů!" zvolal jsem. Charles rychle poručil: "Zavřít bránu, máme tu rychlá mláďata!". Uběhl od toho den. Chtěl jsem vyřešit dvě věci. "Ano, Orodromeové jsou v nejlepším pořádku." informoval mně Charley. Jenom tam zajdu pro vodu do konve na sad, tak rychle odběhnou a schovají se za keř. Jakmile odejdu jsou v klidu." řekl Charles. "Toto plaché chování u nich v pravěku bylo časté," řekl jsem "lovili je tam totiž například Troodoni a tak se tito menší býložravci báli". Potom jsem zašel za veterinářkou Ann. Ta řekla, že samice Huayangosaura již nakladla tři vejce. Zaradoval jsem se, když jsem viděl vajíčka tohoto dinosaura. Ale ne, že by ta výprava byla poslední. Nechám teď dinosaury dinosaury a přepravím se také do doby pravěkých savců... Ale to až v další epizodě...

Příště: Před výbuchem Toby .

2 komentáře:

Eva řekl(a)...

Pěkné pokračování :-D

mojeznamky řekl(a)...

super už se těším na výbuch supersopky Toby

Okomentovat

Nejčtenější