pátek 11. června 2010

Obrázek týdne 11.6.2010

Obrázky od Mesosoic Earth už tady končí, ale já budu brzy přidávat i od jiné firmy. Na tomto obrázku, jak už jsem slíbil, jsou Isisaurové.



Popisek k dnešnímu obrázku: Isisaurové hledají potravu před 90 miliony let. Kolem jsou sice stromy, z kterých padají šťavnaté listy, Isisauři se však nyní specializůjí na kapradí které roste pod nimi.

Příště tu uveřejním jeden velmi krásný obrázek, jeden z Vás už určitě tuší, jaký, ale já Vám to nyní ještě neprozradím...

6 komentářů:

mojeznamky řekl(a)...

hej ale odkud máš ten obrázek

mojeznamky řekl(a)...

tak a já píšu knihu o blbosti

Anna (SB) řekl(a)...

Krásný obrázek.

Eva řekl(a)...

Nádherné, také zajímavý popisek!

mojeznamky řekl(a)...

Ta kniha se menuje Kongo-tajemství 2 a promiň e sem byl naky neomalený já měl blbou náladu jestli chceš já ti napíšu děj této knihy protože je to o hodně lepší než jednička př:půlka se odehráva v Madridu ale také v tradičním konžském pralese

Maiasaura řekl(a)...

Překrasny obrazek

Okomentovat

Nejčtenější