pátek 25. června 2010

Obrázek týdne 25.6.2010

Díky blogu www.dinoexpres.blog.cz jsem našel skvělé obrázky, které sem budu nyní dávat. Vždy u nich bude uveden zdroj, a jakmile budou z jiného webu, zdroj se zase změní... Doufám, že se Vám budou líbit, Dinoexpresu velmi děluji. Našel jsem tam i nějaké od Mesosoic earth!

Popisek k obrázku: Vyhladovělý samec Carcharodontosaura nemůže v Egyptské poušti před pětaosmdesáti miliony let žádnou kořist-proto už jen řve... Je dosti jisté, že do hodiny upadne a už asi nevstane...

Další obrázek příští týden!!!

6 komentářů:

dinoexpres řekl(a)...

Nádherné!A nemusíš mi děkovat.

dinoexpres řekl(a)...

Co se týče her na registraci tak asi ne.

PRE-History řekl(a)...

Super článek ale mimocodem ten obrázek je ode mně.

jpog řekl(a)...

tento blog mněl na svém blogu i mojeznamky když psal příběhy

juriju řekl(a)...

Pěkný obrázek, ale mě připomíná spíš Masiakasaura, až na ty zuby.

Yesenia34BRANCH řekl(a)...

Do you know that this is the best time to receive the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a>, which would make you dreams real.

Okomentovat

Nejčtenější