úterý 31. května 2016

Diplomy za Květnový kvíz

Nadešel čas na rozdání diplomů! Jsem moc rád, že Květnového kvízu se zúčastnili čtyři lidé, je vždy skvělé vidět, že o soutěž má někdo zájem. Vaše výsledky byly opravdu skvělé. Protože šlo o takovou malou soutěž, a spíše než o vědomosti tu šlo tak trochu o zábavu, nejsou podle mě výsledky zase tak podstatné, ale opravdu se Vám všem dařilo. Některé otázky mohly být těžké, ale jinak jste se s kvízem vypořádali skvěle...

Bleskobleska získala 3 z 5 bodů, což je podle mě opravdu krásný výsledek!


Martinoraptor získal 4 z 5 bodů, gratuluji!


A nyní ti, co obdrželi plný počet! Nejprve uvedu JPRExe...


A Alfaraptor! Oběma též gratuluji, skvělý výsledek!



Snad se Vám diplomy líbí... Snažil jsem se na ně vybrat ty nejlepší obrázky, které jsem viděl (snad byl můj úsudek dobrý). Doufám, že někteří z Vás se třeba zúčastní i mé další soutěže! Nashledanou u ní...

3 komentáře:

thebeautycare řekl(a)...

Hezké diplomky :-)

Bleskobleska řekl(a)...

Jé, děkuji :3 Vybral jsi nádherné obrázky!

Martinoraptor řekl(a)...

Nádhera, děkuji za diplom - jako obvykle je překrásný.

Okomentovat

Nejčtenější