úterý 17. února 2015

Přihláška do soutěže Lovcem dinosaurů

Před nedávnem jsem některé z Vás v komentáři u jednoho ze svých článků informoval o tom, že bych rád začal s novou soutěží, ve které by nešlo ani tak o vědomosti jako o celkovou znalost vzhledu prehistorických tvorů. Setkal jsem se s pár pozitivními ohlasy na můj návrh a tak jsem tedy rozhodl se soutěží začít. O názvu jsem dlouho přemýšlel, nic lepšího, než Lovcem dinosaurů, mne však nenapadlo. I přesto je název možná celkem příhodný a mírně poukazuje na to, o co v soutěži půjde. Hráčovým cílem totiž bude uhodnout na základě krátkého popisku, o jaký druh dinosaura či jiného dávno vyhynulého tvora se jedná. Každý půjde sám za sebe, v každém kole dostane každý hráč jiné popisky. Nakonec zvítězí ten, kdo uhodne nejvíce dinosaurů a "naloví" si je tak. Diplomy však dostanou všichni zúčastnění, to je samozřejmé. Na závěr bych chtěl ještě podotknout, že se ve hře budete setkávat s popisy známějších prehistorických živočichů, tzn. těch, kteří byli vyobrazeni ve filmech a televizních pořadech či které můžete znát z knih. Žádné složitosti by se v soutěži neměly objevit... Kdo by měl zájem stát se soutěžícím, napište do komentářů, už se nemůžu dočkat, až Váš lov na dinosaury začne!



8 komentářů:

nonychromek řekl(a)...

Já bych se chtěl přihlásit

Matouš Pavlík řekl(a)...

Tak proč ne? Dříve to byl můj největší koníček, také bych se rád zúčastnil. :-)

matt řekl(a)...

Dobře, hlásím se

dinosaurss řekl(a)...

Se mnou určitě počítej! :-)

Martinoraptor řekl(a)...

[6]: taky

Martinoraptor řekl(a)...

Já se taký hlásím.

nonychromek řekl(a)...

Mohl bych se přihlásit, když jsem napsal takhle pozdě ?

HAAS řekl(a)...

Zatím tedy máme šest soutěžících, odteď už možnost přihlášení blokuji, tedy pokud se sem náhodou nebude chtít přihlásti ještě někdo (s čímž však nepočítám, nicméně bylo by to potěšující).

Okomentovat

Nejčtenější