pondělí 22. prosince 2014

Sněžní dinosauři v Sapporu

Podle předpovědí tento rok na Vánoce asi sněžit nebude, a tak jsem se rozhodl Vám to alespoň trochu vynahradit. Na internetu jsem našel zajímavé informace o akci s názvem Sapporo Snow Festival, která se odehrává každý rok v japonském městě Sapporo, jež leží na ostrově Hokkaidó (nejsevernějším ostrově Japonska). Tam je každý rok sněhu až přehršle a v tom všem se navíc rýsují nádherné sochy různých známých postaviček, veselých Vánočních motivů a dokonce i sněžných dinosaurů!!! Sapporo se proslavilo hlavně jako páté největší japonské město, v roce 1972 se v něm odehrávaly i Zimní olympijské hry, a pak už ke slávě chyběl jen Sapporský sněžný festival. Ten má své kořeny už v roce 1950, kdy skupinka šesti studentů ve městě vyrobila několik krásných ledových soch v Odori Parku. Lidé začali dělat ledové sochy po jejich vzoru a nakonec vznikl celý festival. Ten už léta láká přes 2 miliony turistů z celého světa na tuto sněžnou a ledovou nádheru. Bez sněžných dinosaurů by si turisté v současnosti asi nedokázali festival vůbec představit. Tento rok se ledové sochy dinosaurů rozsvítily krásnými barvami-Tyrannosaurus měl oranžový spodek a nazelenalý vršek, jakési napodobeniny plátů Stegosaura se rozsvítily modře. Červené a fialové sochy druhohorních stromků jen pomáhaly vytvořit ještě kouzelnější atmosféru... Fotografie zde:

3 komentáře:

dinosaurss řekl(a)...

To je krásné! :)

Martinoraptor řekl(a)...

Překrásné, to bych chtěl někdy vidět.

jursky-svet řekl(a)...

Procházel jsem si google obrázky a uviděl jsem tam tu nádheru a ejhle, zjistil jsem že je od tebe tak sem si řekl že stojí za to se kuknout. Nádhera, dokonce jsem si to foto dal do PC.

Okomentovat

Nejčtenější