středa 30. dubna 2014

Diplomy za Pterosauří soutěž

Je tu vyhodnocení Pterosauří soutěže! Do té doby, než jsem soutěž uzavřel, se přihlásili čtyři soutěžící, začež jsem moc rád. Sliboval jsem, že diplomy budou předány již brzy, a také tomu tak je. Asi jsem se nemýlil, když jsem napsal, že otázky nejsou těžké. Diplomy máte výjimečně všechny stejné (kromě barvy textu a rámečku), uznejte totiž, že tak krásných obrázků ptakoještěrů ve vhodné velikosti na internetu není zrovna mnoho... No, a nyní již přejděme k vyhodnocení!

Na prvním místě se umístil, stejně jako vždy, Deinonych! Získal 5 bodů, nechyboval v žádné z odpovědí...


Ale pozor! Na prvním místě neskončil sám! S 5 body se na této příčce umístil i Dinosaurss!


Už třetím soutěžícím, jenž se na prvním místě umístil, je opět s 5 body Martinoraptor!


A nakonec se na druhém místě s 3,5 bodu umístil Jano! Je škoda, že jsi u první odpovědi chyboval, prvním ptakoještěrem nebyl Dimorphodon (žijící až v Juře), ale mnohem primitivnější rody, jako Eudimorphodon, Preondactylus a mnoho dalších. U poslední otázky jsi nenapsal rok objevu Arambourgianie, takže jsem Ti nemohl dát za odpověď celý bod, avšak půlku jsi si určitě zasloužil! I tak doufám, že budeš s výsledkem spokojený!


Možná, že brzy napíši další soutěž a tak budu rád, když se znovu zúčastníte! Jen tak bych chtěl ještě připomenout, že v pondělí bude můj blog slavit půlkulatiny, doufám, že se sem v den narozenin opět podíváte!

5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Ten diplom se vážně povedl, je nádherný, být tak jedním z těch pterosaurů a slétnout nad útesy k moři pro nějakou tu rybku :-).. Jsem se svým výsledkem velmi spokojen.

martinoraptor řekl(a)...

V tak dobrý výsledek jsem ani nedoufal, diplom je opravdu nádherný.

Jano řekl(a)...

Spokojný? Ale samozrejme. :-)

martinoraptor řekl(a)...

Můj taky, v Putování s dinosaury se jim opravdu povedl...

deinonych řekl(a)...

Moc hezký diplom. dík.

Okomentovat

Nejčtenější