pátek 25. dubna 2014

Správce dinosauřího parku - Eric na svobodě

Dinosauří park zažívá i nadále problémy. Jak se Dan Jameson vypořádá s útěkem jednoho z nejnebezpečnějších dravců, ubytovaného na ostrově? Doufám, že se Vám tato část zalíbí...

Eric na svobodě

Jedním z nejosobitějších a nejpřizpůsobivějších obyvatel naší přírodní rezervace je Erythrosuchus Eric. Oliver nám ho přivezl již před mnoha týdny. Dosud žil Eric ve své ohradě, ale před pár dny se mu ji podařilo zničit. Fred, který nebyl v tu chvíli příliš daleko, se ho ihned pokusil uspat, ale šipka s anestetiky se od Ericovy kůže odrazila a ten sám rychle unikl mezi keře. Když jsem na místo přijel já, byl už dočista pryč. Vyslali jsme s Fredem okamžitě hlídky po celém ostrově. Zajeli jsme až k ohradě dvou Lagosuchů. Také tam nebyli. Nedokázal jsem si to vysvětlit, tedy až do té chvíle, kdy jsem si všiml velké díry v plotě. Lagosuchové však byli jen pár desítek metrů od ohrady a chytali mouchy a jiný hmyz. Fred je okamžitě chytil do sítě a převezl do provizorní ohrady. Poté mi zavolal jeden pracovník z přístavu, že před chvílí viděl téměř pětimetrového tvora, jak se rychle plazí do mořské vody. Nemeškali jsme a vyjeli na pláž. David, tak se ten pracovník jmenoval, nám vysvětloval celé vniknutí Erythrosucha na pláž, mluvil o tom, jak slyšel vrzání a skřípání podlahy a hrůzu budící dech přímo za dveřmi jeho pracovny. Na moře jsme vyslali tři motorové čluny. Zpátky se ale vrátily jen dva. Erythrosuchus opravdu přečkával odpoledne v mořské vodě a jakmile se nad ním objevil člun, vyskočil z vody, převrátil ho a sežral řidiče. Ostatní členové posádky, další dva muži, doplavali jak jen nejrychleji mohli na břeh. Tam je začal Eric honit až do té doby, co se vyšplhali na palmu. Až poté jsme Erica uviděli a chytili do veliké sítě. Konce jsme zabodli do písku. Eric se nemohl v síti ani hnout. Pak přišla anestetika, Eric pěkně usnul a momentálně se nachází, stejně jako ti dva Lagosuchové, v provizorní ohradě. Bude mi zase trvat týdny, než tu jeho ohradu opravím...

Navíc to není všechno, Tsintaosauři se pořád pokoušejí zbořit svůj plot. Přišel jsem se jim vysmát, ale oni se o to prostě pokoušejí stále znovu a znovu. Charles říkal, že by to chtělo větší a prostornější výběh, ale já na to nemám vůbec čas. V neděli jedu do Spojených států amerických, abych nám sehnal několik desítek schopných lidí. Možná s jejich pomocí dokážeme všechny tyto problémy vyřešit a stihnout denní úkoly z pracovního listu. Aby toho nebylo málo, vymyslel si ten blázen Oliver důmyslný plán, jak přivézt nějaké velké zvíře do naší rezervace. Včera jsme se pohádali a já na něj zařval, že dám výpověď. Oliver pak skoro rozbil dveře, když jimi bouchl. Zkrátka v Dinosauřím parku musíte pořád očekávat neočekávatelné...

Příští část očekávajte zase příští týden!

2 komentáře:

dinosaurss řekl(a)...

Každopádně to měl Erythrosuchus hezky všechno promyšlené :-D Vědět tak, co se mu v té jeho hlavičce zrovna honilo :-).. Moc hezky napsané!! Jsem zvědav, zdali zase ti Tsintaosauři zboří plot.. No a v Dinosauřím parku bylo chvílemi hodně dusno..

martinoraptor řekl(a)...

O co se ti Tsintosauři pořád snaží?

Okomentovat

Nejčtenější