středa 2. dubna 2014

Dodatek ke včera zveřejněnému článku

Mnohé z Vás asi překvapila zpráva, kterou jsem popsal ve včera napsaném a zveřejněném článku Na britské univerzitě se podařilo naklonovat dinosaura! . Jak jste ale již v komentářích k pravdě došli a jak jsem nakonec k večeru dodal, byl to jen apríl! Včera bylo totiž 1. dubna. Nějaký takový apríl jsem už chystal pár let udělat, ale vždycky jsem si to rozmyslel, ovšem tentokrát ne. Spot není mládě Apatosaura, které bylo naklonováno na John Moore University v Liverpoolu, ale jen mládě klokana, které se narodilo na jedné veterinární klinice v Británii. Že nejde o mládě dinosaura se dalo z fotografie ihned poznat, protože mládě na ní má typicky savčí znaky, především když si prohlédnete jeho hlavičku. Mláďata plazů, kterými dinosauři byli, vypadají úplně jinak, nemají takovou jemnou růžovou kůži a v podstatě je většina plazích mláďat replikami dospělých jedinců. Nebyl jsem ale první, kdo o této zprávě napsal, skutečně se rozšířila některými médii, ovšem také jako aprílový žertík. Naletěli jste?

5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

No teda, Haasi, ty jsi mě vážně úplně zprvu dostal :-D,..opravdu,.. potom mi to došlo, že se jedná nejspíš jen o takový vtípek, ale rozhodně se ti povedl!!.. Co se týče mého článku, tak ten nebyl pojat jako žertík :-D,... je to skutečné, že se našel úplný hřbitov mořských savců :-D :-)

martinoraptor řekl(a)...

Aha...vtipálek. :-D Njeprve jsi mě dostal, až potom co jsem co si pořádně uvědomil co vlastně ten článek říka a že ta hlava vypadá spíš jako psí než jako Apatosauří tak mi to došlo. To, že je to klokan jsem ovšem poznal až když na to Dinosaurss poukázal.

martinoraptor řekl(a)...

Já jsem toho tvora nějak zvlášť v oblibě nikdy neměl. Nic proti němu nemámm jenom do mé top 10 oblibených by se asi nedostal.

siamotyran řekl(a)...

V pondělí mi totiž  právě tenhle odkaz nebo spíš tuhle novinku poslal jeden můj kámoš a tak jsem to ještě v ten den dal na stránku českého paleontologické fóra tak jsem si myslel že sis tohohole článku všiml právě díky mému odkazu na Paleo fóru :D

siamotyran řekl(a)...

Aha, je pravda že tam poslední dobou přibývají aktuality jen pomalu, je to škoda ještě loni to byla myslím si vysoce kvalitní informační stránka o všech nových objevech apod...

Okomentovat

Nejčtenější