pondělí 5. srpna 2024

Týden s Jeffem Corwinem!

Asi před měsícem mě napadlo věnovat na mém blogu týden úryvkům z dokumentární tvorby amerického moderátora, producenta a ochránce přírody Jeffa Corwina, jenž tehdy oslavil své 57. narozeniny. Dlouhodobí návštěvníci těchto stránek si mohou vzpomenout na Neděli s Jeffem Corwinem, což byl takový "videoprojekt", v rámci něhož jsem každou neděli přispíval do rubriky Videa klipem z některého Jeffova dokumentu. Jakkoliv neuvěřitelné se mi to může zdát, Neděle s Jeffem Corwinem je už pět let za námi; projekt trval od poloviny července do konce srpna 2019. V srpnu 2020 jsem po celý jeden týden přispíval na blog klipy z dokumentů Austina Stevense, a pak už rubriku ovládl Springwatch a jeho spin-offy. Proč tedy něco málo nezměnit a neprezentovat vám další týden úryvků z díla jednoho tvůrce přírodopisných pořadů? A proč ne právě Jeff Corwin? Mám pro vás vybrané zajímavé segmenty z jeho různých děl, ať už jde o The Jeff Corwin Experience, Corwin's Quest nebo Ocean Mysteries with Jeff Corwin. Doufám, že se vám budou líbit, a že si z nich něco odnesete!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější