pátek 18. října 2019

Obrázek týdne 18. 10. 2019

Je to neuvěřitelné, ale jsme již v druhé polovině října... Dnes jsem myslel zvláště na psovité šelmy, a také proto jsem se rozhodl prohledat internet s cílem nalézt pěkný obrázek nějakého toho pravěkého psovitého, a logicky mne jako první napadl proslulý pravlk... Našel jsem tento obrázek, který se mi moc líbí...


Popisek k obrázku: Dva pravlci druhu Canis dirus vystopovali starého a nemocného zástupce pozoruhodného druhu pravěkého pekari Platygonus compressus. I když je kořist vybavena masivními ostrými zuby, kterými se může bránit, je její osud zpečetěn. Pravlci ji budou štvát tak dlouho, než vysílením padne. Scéna se odehrává v americkém státě Indiana v období pleistocénu.

V sobotu se dočkáte další části Lovců kryptidů (k nimž se nově připojil Dean Owen), nedělní program zatím nemám promyšlený... Také jste si možná již všimli, že tento týden jsem nepsal články každý den. Mám zkrátka moc práce, a nevím, kolik času budu mít v průběhu pracovního týdne do budoucna. I tak mohu slíbit, že se psaní na blog budu věnovat přinejmenším v pátek, sobotu a v neděli, tzn. Obrázky týdne a Lovci kryptidů sem rozhodně budou přibývat, stejně jako další části projektu Extrémně jedovatí a popisky prehistorických tvorů. Budu-li však mít čas napsat krátký článek i během týdne, nebudu zahálet a pustím se do něj...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější