čtvrtek 11. ledna 2018

Diplom za Soutěž Dinosauři 2017

Je tu vyhlášení výsledků Soutěže Dinosauři 2017! Tentokrát se zúčastnil jeden soutěžící, Martinoraptor. Velmi mu za účast děkuji! Očekával jsem totiž, že se do soutěže nepřihlásí nikdo...

Přejděme tedy rovnou k předání diplomu. Martinoraptor zodpověděl všech dvacet otázek, a zodpověděl je správně! Nenapsal jsi jen odpověď k bonusu, ale to vůbec nevadí. Na diplom jsem vybral tento obrázek ze druhé epizody seriálu Dinosaur Revolution. Gratuluji tedy ke skvělému výsledku a vlastně i k vítězství v Soutěži Dinosauři 2017!


Více soutěží, zvláště pak znalostních kvízů, přibyde do této rubriky už velmi brzy!

3 komentáře:

Martinoraptor řekl(a)...

Já…já…já nevím co na to říct. Vůbec jsem to nečekal a…jsem dojatý. Hlavně ty poslední hodiny před vyhlášením…to byl opravdový nervák. Děkuji tedy pořadatelům akce za krásné ocenění, děkuji své matce i všem co mě od začátku podporovali…ach XD

Safaripark team řekl(a)...

Této soutěže bych se účastnit nemohl, protože sice dinosauři se mi líbí, ale bohužel o nich mám poněkud menší znalosti.  

Safaripark team řekl(a)...

[1]: Vyjádření jak od Káji Gotta v českém slavíku každý rok. :-))))

Okomentovat

Nejčtenější