úterý 20. května 2014

Ten Deadliest Snakes v televizní premiéře

Konečně jsme se dočkali, nový seriál Ten Deadliest Snakes with Nigel Marven (což znamená "Deset nejnebezpečnějších hadů s Nigelem Marvenem") bude mít premiéru 19. června 2014 večer ve Velké Británii na stanici Eden Channel. Několikrát už jsem o něm psal. První část se vysílala již minulý rok v listopadu, šlo o epizodu o Číně, a teď navíc přibydou díly o Kostarice, USA a Jižní Africe (pro více informací klikněte na odkaz dole). V každém díle Nigel představí svůj vlastní seznam deseti nejjedovatějších hadů v každé zemi, kterou navštíví. Celkově se tedy ve čtyřdílném (v červnu budou mít premiéru tři díly) objeví 40 (v případě premiéry 30) hadů, včetně "vládce buše" (bushmaster - křovinář němý), "bavlněné tlamy" (cottounmouth - ploskolebec vodní) či legendární mamby černé a mnoha dalších nebezpečných plazů. Mimoto se Nigel setká s vědci studujícími hady, lovci jedů a plazími entuziasty a odhalí nové chování jedovatých hadů ve ultra-spomalených záběrech, včetně útoku několika z nich. Já sám se na tento pořad těším už velmi dlouho a jsem rád, že ho Eden Channel konečně zařadil do svého vysílání! V Česku bude snad tyto tři díly, stejně jako epizodu o Číně, vysílat kanál Animal Planet. Chcete-li vědět více a podívat se i na některé fotografie, navštivte stránky Edenu: http://eden.uktv.co.uk/shows/ten-deadliest-snakes-nigel-marven/ .

Fotografie © Mike Hutchinson.
Snad Vás tato zpráva nadchla stejně, jako včera mě!

5 komentářů:

blogplateosaurus řekl(a)...

Určitě to bude zajímavý dokument .

martinoraptor řekl(a)...

Umřel jsem a jsem v nebi!!!

martinoraptor řekl(a)...

Co zrovna chci :)

dinosaurss řekl(a)...

Páráda! Tak to mě velmi mile potěšilo :-)

martinoraptor řekl(a)...

Co mám na tohle říct?

Okomentovat

Nejčtenější