pátek 16. května 2014

Správce dinosauřího parku - Problémy se Siamotyrannem

Uběhl pracovní týden a je tu pátek, což znamená také další část Správce dinosauřího parku, týdeníku Dana Jamesona, který čelí problémům s chovem prehistorických zvířat...

Problémy se Siamotyrannem

Jediným velkým dravým dinosaurem, kterého v Dinosauřím parku chováme, je samec Siamotyranna, thajského bratrance Tyrannosaura Rexe, jenže právě on tropí ty největší problémy. Potíže se s ním vezou už od doby, kdy sem byl vysazen. Tehdy unikl z bedny a čelil všemu na ostrově, co považoval za nepřítele. Po jeho odchytu na ostrově na čas zavládl klid. Před nedávnem se zde objevil Torosaurus, jenž probořil provizorní ohradu, do níž byl Siamotyrannus umístěn po svých pokusech zničit plot na hranici jeho vlastního teritoria. Byl opět chycen a vše se dalo do pořádku. Nyní však unikl znovu. Už v několika předchozích týdnech se naši krmiči zuřícího Siamotyranna báli. Přesto mu házeli fláky masa, aby se nažral. Nyní se stalo hotové neštěstí... V úterý ráno totiž krmič Morgan vyrazil jako obvykle nakrmit několik masožravců. Toho rána mu nebylo příliš dobře, když ho někdo pozdravil, uvědomil si to až za chvíli, také pozdravil a omluvil se, že jej dnes strašlivě bolí hlava. I přes všechny vzkazy si nešel lehnout a chtěl dokončit svoji již načatou práci. Poté přišel k ohradě s naším Siamotyrannem. Dravec okamžitě vycítil, že Morgan není v pořádku a jeho smysly jsou otupeny. Začal tedy na Morgana řvát. Krmič se ničeho nezalekl a hodil za ohradu první kus hovězího masa. Siamotyrannus znovu zařval a rychlým krokem přišel k plotu. Morgan jej uklidňoval milými slovy. Pak mu hodil další kus masa. Ale Siamotyranna taková snídaně nezajímala, už dlouho nic neulovil a nyní se to chtěl pokusit. Nemocný Morgan mu na to dával nejlepší šanci. Probořil ohradu a chytil nepříliš rychle utíkajícího Morgana za nohu. Ten začal hlasitě volat o pomoc, načež přiběhl ošetřovatel Jeremy. Hodil po Siamotyrannovi několik kamenů a rychle ho odlákal na sebe. Morganovu levou nohu mezitím pokryla řeka krve. To už zavolali na místo mě. Okamžitě jsem nařídil odvézt Morgana na ošetřovnu a připravit na pobyt v nemocnici. Sám jsem pak vyjel v jeepu dále. Jeremy se před pronásledovatelem schoval v kanceláři hlavní budovy. Bohužel neočekával, že dinosaurus poroboří dveře domu a zažene všechny naše pracovníky do výtahu. I tady vytekla trocha krve...

Tato krev však patřila Siamotyrannovi. Bez váhání se jeden úředník odvážil vystřelit po dravci ruční pistolí. Vyděšený Siamotyrannus unikl ven. Tam jsem na něj čekal já s uspávací puškou. Netrefil jsem však a nastala honička. Z důvodu ochrany všech lidí na ostrově jsem musel zabočit z městečka do lesa. Siamotyrannus mě brzy ztratil. Neměl jsem z toho však dobrý pocit. Mohl se schovávat kdekoliv, klidně i za příštím stromem. Více mne ovšem děsilo, utekl-li zpět a ohrožoval-li dále mé přátele. To však byla mýlka. Siamotyrannus se vynořil z houští na druhé straně a převrátil mé auto. Znovu jsem po něm vystřelil a šipka tentokrát konečně zasáhla svůj cíl. Poté jsem se mu ztratil. Utíkal jsem jak jen nejrychleji jsem mohl a vysílačkou přivolal posilu. Když přiběhli další ochranáři, objevili mne již zase v lesíku, sedíce vedle obrovského těla našeho predátora. Nyní bude náš svěřenec přesunut do speciální elektrické ohrady. Dnes ráno jsem se přišel podívat na Morgana. K úhoně naštěstí přišlo jen maso a svaly, ne však kost. I když bude ještě dlouho chodit o holi, bude v pořádku. Alespoň z toho jsem rád... Ale jak to všude, kde chováte dinosaury platí, jakmile je jeden problém vyřešen, hned se na scéně objeví další!

Doufám, že se Vám tato dobrodružná část Správce dinosauřího parku líbila, pokračování opět za týden!!!

6 komentářů:

martinoraptor řekl(a)...

Moc pěkné a napínavé, v každém dinosauřím parku musí být nějaká ta honička...

martinoraptor řekl(a)...

Asi máě pravdu, já jí měl půjčenou jenom z knihovny a to už je dlouho.

dinosaurss řekl(a)...

No jo, s takový velkým teropodem rozhodně není radno si jen tak zahrávat,..chudák Morgan.., velmi napínavé!

siamotyran řekl(a)...

Ten Siamotyrann ale dělá neplechu :D jen bych tě opravil Siamotyrann není příbuzný Tyrannosaura alespon podle posledních studií je spíš příbuzný Sinraptoridům :)

deinonych řekl(a)...

Ne, ještě nebyl.

siamotyran řekl(a)...

Ono je to sním dost komplikované, jelikož se ze Siamotyranna našla jen polovina pánve,pět hřbetních obratlů a 13 ocasních obratlů no a podle nějakých analýz z poslední doby má nejblíže jako je právě Sinraptor

Okomentovat

Nejčtenější