pátek 23. května 2014

Správce dinosauřího parku - Zřícené letadlo

Opět přišel pátek, a to na mém webu neznamená nic jiného, než další epizodu Správce dinosauřího parku! Snad se Vám bude líbit...

Zřícené letadlo

Za posledních několik měsíců se to v okolí našeho parku jen hemží různými problémy. Už několikrát nám utekl Siamotyrannus, dokonce i Erythrosuchus (přečtěte si předchozí části), oceán křižuje ohromný Kronosaurus, jenž má být brzy zlikvidován, k tomu všemu se několik států pře o vlastnictví blízkého ostrova Isle of Die a teď se objevila další potíž. Stalo se to včera ve dvě hodiny v noci. Všichni jsme pokojně odpočívali ve svých chatkách, zvířata hezky spala, všechny naše "poklady" jsem ještě večer nakrmil a měl jsem z dobrého skutku výborný pocit. Zrovna se mi zdál sen o čokoládové zmrzlině, kterou jsem si odložil na stole a šel nakrmit hmyzem naše Lagosuchy-když jsem se však vrátil do svého sídla, uviděl jsem Olivera dojídajícího kornoutek. Vyběhl jsem k němu-a pak sen skončil. Ozvalo se hlasité "Buch!", což mě probudilo, a rázem jsem uslyšel nadávky pracovníků našeho parku v mém sousedství. Vyběhl jsem v domu jen pyžamu a bosý. "Co je?! Co se stalo?!" ptal jsem se ostatních. Nikdo mi nebyl schopen v tom řevu odpovědět. "To ten chytrák Ted! Ředitelovi parku se asi zase zacpal výfuk od auta!" rozesmál se jeden dělník. "Támhle! Podívejte! Támhle!!!" začal později křičet Stephen, jeden z krmičů. Ukazoval na svítící objekt na moři. Bylo to letadlo! O pár minut později jsme vyslali k místu čluny. Jednalo se o značné riziko a my měli takové štěstí, že se pod nimi vůbec neobjevil obávaný Kronosaurus. Letadlo se už potápělo. Jeho levé křídlo vyčnívající do výšky hořelo a valil se z něj dým. Místo bylo cítit po hořícím benzínu. Prozkoumat vnitřek bylo nemožné, byl buďto zatopený vodou, nebo se pálil v ustupujících plamenech. V takovém pekle nemohl nikdo přežít. Ale kupodivu po chvíli, zatímco čluny hlídkovaly v okolí po zachráněných, ozvalo se volání. Jediný muž tu katastrofu přežil. Vysílený plaval v moři, obalený v padáku a nahlas kašlal. Nebyl schopen říci jediné slovo, jen když ho chlapi vytáhli do člunu, v angličtině poděkoval, ačkoli kašel jeho slova brzdil. Poté upadl do hlubokého spánku. Více informací jsme se dozvěděli včera k večeru, to se totiž muž probral...

"Letadlo spadlo v důsledku útoku nějakých velkých létajících zvířat, byli to ptakoještěři, takoví z těch filmů, připomínali mi jednoho divnýho tvora z Putování s dinosaury z roku 1999, ale nemůžu si vzpomenout, jak se to jmenovalo. No, prostě měli na hlavě takový zvláštní útvar, nevím, jak to popsat. Bylo jich pět, možná i víc. Začali vrážet do křídla letadla a to se za chvíli zřítilo. Vyskočil jsem únikovým východem a křičel na ostatní, aby provedli to samé. Ale strach z pádu do moře byl asi silnější než strach ze smrti v plamenech a tak chudáci zemřeli... Jsem pouhý úředník z USA a letěl jsem do Paficiku na dovolenou, bylo to letadlo plné turistů..." řekl. Představil se jako Johann Detrow. Bylo nám hned jasné, který druh pterosaura na letadlo zaútočil. Tapejara. Pokud jsou opravdu tak agresivní, jako to muž Detrow vylíčil, znamená to, že nejenže vodní prostor okolo našeho ostrova je v nebezpečí, ale dokonce se už nemůžeme přepravovat ani vzduchem... Začínají mne teď napadat otázky typu: "Kolik mi ještě zbývá ze života?" Doufám, že se to nějak vyřeší, protože nás začíná zachvacovat veký strach!

Pokračování příště!!! Co myslíte, jak takový problém Dinosauří park vyřeší?

4 komentáře:

martinoraptor řekl(a)...

Nádherné, docela mě pobavil ten sen. Vcelku mě zajímá jestli ty problémy vyřeší nebo to dopadne víc jako Jurský park. Akorát nevím jestli by si někdo na koho právě zaútočil Tapejara a zřítil se do moře vzpoměl na rok toho dokumentu, ale to je detail.

martinoraptor řekl(a)...

Vím, že ty určitě ano, ale nezapomeň, že ty máš blog na tohle téma a on je úředník. A co se identifikace týče tak já nejprve myslel Ornitocheira, až pak když se zmínil o tom útvaru na hlavě tak mi to došlo (a hned potom jsem sjel myší dolů a uviděl obrázek :-).

martinoraptor řekl(a)...

[3]:oprava: Ornithocheira

dinosaurss řekl(a)...

No tak budoucnost jistě bude velice zajímavá, těžko říct, jak se to vyřeší, každopádně asi jako po másle to nepůjde :-D,  poněvadž s pravěkými tvory je to vždy obtížnééé...

Okomentovat

Nejčtenější