pátek 2. května 2014

Správce dinosauřího parku - Nebezpeční býložravci

Zde máte další část Správce dinosauřího parku, a já upřímně doufám, že si ji zcela užijete!

Nebezpeční býložravci

Četl jsem už mnohé příručky o tom, jak zkrotit lvy, tygry, vlky a další dravé šelmy, ale rozhodně jsem nikdy neměl šanci své poznatky aplikovat na zkrocení rozzuřeného Siamotyranna. Náš samec totiž začal odmítat krmení, místo toho chtěl útočit na pracovníky, kteří mu ho nosili. Když už skoro prorazil ohradu, uvědomil jsem si, že je zle a dal jsem ho převést do speciálního výběhu. Namítl jsem Charlesovi, ať koupí elektrické ploty, jinak nám tito dravci zcela zdemolují rezervaci. On mi však místo toho řekl, jak se chystá Dinosauří park otevřít pro návštěvníky při letní sezóně. Sám už na vyřešení problémů se zvířaty nestačím, asi jsem moc starý... Navíc Oliver z Isle of Die přivezl něco nevídaného. Nikdy jsem nedoufal, že doveze tak troufalé a nebezpečné zvíře. Býložravec jménem Torosaurus, se třemi rohy, z nichž dva nadočnicové jsou neskutečně dlouhé, velký týlní štít a především, tito živočichové se dokáží velmi lehce rozzuřit. Někteří paleontologové se domnívají, že Torosaurus patří pod rod Triceratops, ale tato teorie není moc příznivě uznávána. Alespoň námi ne, a máme pro to pádné důvody. Ale nemám čas Vám je vysvětlovat. Ten chlapík prorazil přepravní bednu, utekl na pobřeží, zdemoloval člun, zničil asfaltovou cestu, oškrábal lak mého auta, poškrabal omítku mého domu, sežral vzácné květiny, udělal hromadu před Charlesův dům (ten chudák ze svého sídla ani nevylezl), nebezpečně se přiblížil k provizorní ohradě, rozrušil Siamotyranna, ten provizorní ohradu probořil a než jsme je oba dostali, způsobili strašlivou spoušť. Siamotyranna jsme chytili ještě jednoduše, ale Torosaurus nám způsoboval neustále další a další potíže, porazil auto s Timem vzhůru nohama a pak se vrátil na pláž. Zatímco to vše prováděl, jeho štít zcela zrudl, jakoby naštváním. Když jsme ho střelili uspávací šipkou, začal zase utíkat po ostrově. Naštěstí brzy lehl, ale bude-li přijmut, to se zatím neví...

Charlese naštvalo přesně to, co provedl Torosaurus před jeho domem. Nakázal Oliverovi, ať Torosaura převeze zpět na Isle of Die. Oliver se rozhodl v Dinosauřím parku již zůstat a poslal tedy dva muže ze svého týmu, aby Charlesův rozkaz provedli. Nad mořem se ale za záhadných okolností něco stalo a vrtulník se dočista ztratil. Náhle zmizel z radaru, bylo přerušeno spojení a kdykoliv jsme vysílali vzkazy helikoptéře přes vysílačku, ozývalo se podivné dunění, jaké snad ani v moři nemůže existovat. Později na místě zmizení vrtulníku hledalo stopy letadlo. Nic se však nenašlo. Jakékoliv informace jsou ztraceny. Začínají se tady před námi rýsovat skutečně nevyřešitelné záhady. A když to teď tak píši, jak je možné, že jsou Tsintaosauři venku a neleží za ohradou?!

Co se skutečně s helikoptérou stalo? Proč tak náhle zmizela a jaký faktor něco takového vlastně způsobil? Další část příští týden...

3 komentáře:

martinoraptor řekl(a)...

Tak tohle byl skvělý díl. Ta poslední věta mě dostala. Zajímá mě co se stalo s tím vrtulníkem, začíná tam být dost nebezpečno...

dinosaurss řekl(a)...

To je záhada,.. zajímalo by mě, co se tam vlastně přihodilo, teď je to vážně moc napínavé!

siamotyran řekl(a)...

Ten Siamotyran Ti dává ale zabrat :D jak si psal u toho Torosaura podle všeho to skutečně není Triceratops, sice to tak vypadalo ale poslední zprávy hovoří o dvou rozdílných rodech dinosaurů :)

Okomentovat

Nejčtenější