pátek 14. ledna 2022

Obrázek týdne 14. 1. 2022

Je to neuvěřitelné, ale téměř polovina ledna je již za námi! Přestože jsem původně chtěl do rubriky Obrázky týdne zařadit malbu nějakých prehistorických živočichů na sněhu, když je tedy pořád ta zima, nakonec jsem zvolil něco docela jiného. Tento krásný, příjemný, snad až hřejivý obrázek permské krajiny s několika jejími obyvateli je dílem malíře pravěku Sergeye Krasovskyiho. Nádhera, není-liž pravda?


Popisek k obrázku: Území Německa před 290 miliony let. Několik synapsidů se shromáždilo na březích mělkého, vysychajícího jezera. Slunce pomalu zapadá, a ozařuje vodní hladinu i zvířata samotná posledními dnešními paprsky. V popředí kráčí Tambacarnifex unguifalcatus, durynský varanopid nápadně se podobající mnohem pozdějším ještěrům z čeledi varanovitých. Je to masožravec, ale na velké plazy, jež se brodí vodou jen několik metrů od něj, nehodlá zaútočit. Spíše se poohlíží po nějaké pěkné rybce nebo malém obojživelníkovi, případně po hnijící mršině. Oněmi velkými a robustně stavěnými plazy v levé polovině obrázku jsou dva zástupci druhu Diadectes absitus; jednoho z pěti druhů diadekta. Na svou dobu jsou to obři, měří totiž až tři metry, a řadí se tak mezi první opravdu velké obratlovce. Jeden diadektes se zajímá o měkkou vegetaci, rostoucí na opačném břehu, druhý tambacarnifexe obezřetně sleduje. Nápadnou a večerním slunkem prosvícenou zádovou ploutví na sebe upozorňuje Dimetrodon teutonis, tři a půl metru dlouhý zabiják a vrcholový predátor celého ekosystému. Vypadá to, že tambacarnifexe tu v hledání potravy předběhl; právě trhá tělo jakési ryby, možná i sladkovodního žraloka. Aniž by to Tambacarnifex tušil, jen kousíček za špičkou jeho ocasu vylézá z vody temnospondyl Tambachia trogallas (jeho druhové přízvisko se dá přeložit jako "oždibovat klobásu"; v Durynsku je mají tak rádi, že po nich pojmenovávají i prehistorická zvířata). V pozadí šplhají na přesličku Calamites dva "paraplazi" druhu Eudibamus cursoris. Před velkým balvanem, na kterém je jeden Eudibamus zachycen, se nachází kapradina z dodnes žijícího rodu Diplazium, a v pozadí jehličnany rodu Walchia.

Fanoušky anebo alespoň občasné diváky Watches ještě upozorním na to, že v úterý příští týden, 18. ledna 2022, začíná nová série Winterwatch! Tentokrát v ní nebude vystupovat Gillian Burke, jako regulérní moderátorka ji tedy nahradí Megan McCubbin. Iolo Williams je po absenci v Autumnwatch 2021 (mimo krátkého předtočeného filmečku z první epizody) zase zpět. Prostřednictvím Winterwatch 2022 se vrátíme na Wild Ken Hill v Norfolku, na ostrov Mull i do Severního Irska, a uvidíme, jak se daří tamním zvířatům i lidem, kteří s nimi pracují, chrání je nebo jsou jimi inspirováni ve své vlastní tvorbě.
A pro kolegy marvelácké fanoušky... Jak se cítíte ohledně prozatímního výdělku Spider-Man: Bez domova? 1 545 423 257 dolarů, osmý nejvýdělečnější film v historii. Svět opravdu patří nám!

28 komentářů:

hajznberk řekl(a)...

Chytrý. :D A NWH byl super, kámo! Celý kino si utíralo slzy! Teď, když je v MCU možný všechno, už čekám jenom na Snipese. Hromadu peněz na něj! :D

Kuzuri řekl(a)...

Bylo by skvělé, kdyby se Wesley vrátil. :) Takoví ti "casual fans" často na Bladea od New Line zapomínají... Třeba se dá nakonec první filmová marvelácká trojka dohromady...

https://pbs.twimg.com/media/E-3klzXWUAYwy3w?format=jpg&name=large

A co Mahershala Ali? Těšíš se na něj?

hajznberk řekl(a)...

Ali bude fajn, ale Snipes bylo moje dětství. Nejlepší by bylo, kdyby ho po otevření paralelních světů ukázali v Aliho filmu, i kdyby to mělo být jenom cameo. :D Hele a ty si myslíš, že se Jackman vrátí? Nechceš vidět jako volverína někoho jinýho? :D

hálek řekl(a)...

Hlas Mahershaly Aliho zazněl v potitulkové scéně Eternals. ;)

hajznberk řekl(a)...

Já vím, že tam byl hele. :D Čekal jsem od té scény víc. Film byl super, ale tahle scéna mě zklamala, protože jsme ho vůbec neviděli. Akorát mimo kameru oslovil Whitmana a to bylo všecho. :D

Kuzuri řekl(a)...

Hugh by se pořád mohl vrátit. Když v roce 2017 vyšel Logan, viděl jsem milion junket interviews, ve kterých stejně jako Patrick Stewart říkal, že s tou rolí končí. Vím, že se pak kvůli tomu kočkovali s Reynoldsem, fanoušci několik jeho work-out videí na Twitteru považovali za tease návratu Wolverina a podobné věci... Nicméně některé weby teď píší o možnosti, že se v Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství objeví X-Meni. Nebral bych tyhle teorie zase tak vážně, přece jenom se vyskytují na méně pravdivých, často senzacechtivých filmových stránkách, ale... nakonec to byly právě takovéhle stránky, které před rokem a dvěma nebo třemi měsíci uváděly, že se ve Spider-Man: Bez domova objeví Andrew Garfield a Tobey Maguire, a že Tobey chtěl víc screen time, než měl původně dostat. A jak se nakonec ukázalo, byla to pravda, a setkání tří Spider-Manů nás všechny rozbrečelo. :)

Feige samozřejmě na původní trilogii X-Men pracoval jako associate producer, a James Marsden (který hrál Scotta) před dvěma lety odhalil, že je s ním pořád v kontaktu. Kdyby na Hugha taky hodili "hromadu peněz", jak říkáš, kdo ví, třeba by se vrátil. :D Marvel Studios by mu dali tří- až devítifilmový kontrakt, a bylo by hotovo. :D

Kuzuri řekl(a)...

Oprava: Feige pracoval jako associate producer na prvních X-Menech, na dvojce jako co-producer a na trojce jako executive producer. Just to be precise. :)

hajznberk řekl(a)...

Nevadilo by mi vidět v MCU staré X-Meny. S některýma filmama od Foxu jsem měl problém (Origins, Apokalypsa), ale dokud se budou držet herců a příběhu prvních dvou, nebo budiž třech, a skloubí je s MCU stejně jako verze postav z Raimiverse a Amazing Spiderman v NWH, budu dokonce rád. :D Hlavně ať to nedopadne jak s Quicksilverem v WandaVision. To mě fakt hrozně zklamalo. :D

Kuzuri řekl(a)...

Já mám Origins rád. Nemůžu nezapomenout na to, že byl v kinech zrovna v době, kdy jsem si založil Blogorgonopsid, a promo obrázky a postery z něj byly všude kolem mě... :D Nebyla to sice správná adaptace Loganova origin příběhu, ale vzhledem k tomu, čím si ten film procházel (2007-08 Writer's Guild of America strike vedoucí k neúplnému scénáři; Gavin Hood dostával dokončené scény teprve večer předtím, než je měli natáčet, a Richard Donner mu údajně v Sydney s režírováním pomáhal, protože Hood neměl zkušenosti s režírováním velkorozpočtových filmů), dopadl podle mě velmi dobře. :) Nemluvě o parádním soundtracku od Harryho Gregsona-Williamse. Loganovu znělku v tom filmu miluju... :)

https://youtu.be/XjhA9fLNNlE?t=53

Samozřejmě třeba scéna, kdy nebyl schopný poznat, že na údajně mrtvé Kayle byla falešná krev, a že nepoznal, že Kayla byla jenom uspaná... to taky není úplně komiksově přesné, že jo... :D Ale jak říkám, mám ten film rád. Na Apokalypsu jsem znova koukal minulé jaro, a přišla mi hodně osekaná. Taky to byl první X-Men film, který se skoro ani trošku nedotknul témat diskriminace menšin, na rozdíl od těch předchozích. Škoda... :/

A s falešným Quicksilverem ve WandaVision jsem problém neměl. Ten plot twist se mi líbil. :D Byla to taková meta "reference", chceš-li. Přiznávám však, že jsem do konce doufal, že se v tom seriálu objeví Ian McKellen jako Magneto, a řekne Wandě, že je jejím opravdovým otcem (vím, že v komiksech jí od Magneta, co se rodinných vztahů týče, distancovali, ale to je moderní éra - já jsem fanouškem pre-korporátního Marvelu, tudíž tyhle nové změny neberu moc vážně). :)

hajznberk řekl(a)...

Mě vždycky pobaví, jak skáče na ten vrtulník. Totálně nerealistický. :D Ale uznávám, že to byl lepší film než třetí Blade. Dřív mi nevadil, ale dneska ho vidím jako masivní blbost. Vůbec nemá kvalitu jedničky a dvojky. Ten Drákula, vole. :D Zrovna McKellena bych v MCU rád viděl, mnohem radši než Fassbendera, který mi byl nesympatický.

Kuzuri řekl(a)...

Each to their own, I guess. :D Blade: Trinity jsem neviděl, takže nemůžu soudit, jaký ten film byl... Davida Goyera každopádně považuji za dobrého scénáristu, koneckonců byl jednou z hnacích sil trilogie Temný rytíř. Jakým se na Bladeovi ukázal být režisérem, to netuším. Možná na to někdy kouknu. :)

No, a co se Magneta týče, mě Michael Fassbender v té roli nijak nevadil. I find these angry guys relatable, you know... :D V První třídě byl perfektní, v Budoucí minulosti ho podle mě zastínil Sir Ian, byť měl v tom filmu v podstatě jen pár scén (ovšem Rogue Cut... oh god, the Rogue rescue scene - that was so good!). V ostatních dvou mi bohužel jeho character development přišel poměrně nezajímavý. Unikla jim možnost zestříbřit mu v Apokalypse vlasy, a storyline o Genoshe mohli trochu víc rozvést... Sir Ian hrál Magneta takového, jaký by měl být - samotný Chris Claremont, který mimochodem chodíval na jeho divadelní představení, když byl Sir Ian s lidmi z RSC na Broadwayi (Chris totiž studoval mimo politickou teorii i herectví), si vždycky Ianova Magneta moc pochvaloval. Jeho Magneto byl naprosto přesvědčeným bojovníkem za svobodu své menšiny, šarmantní, inteligentní, ale taky arogantní a krutý. I loved him in that role.

hajznberk řekl(a)...

Problém nebyla jenom režie, ale taky scénář a herecké výkony. Prostě se z toho stala typická zpatlaná hollywoodská trojka. Na to, že Goyer napsal scénář i k jedničce a dvojce, se to mohlo jevit jako dost překvapivý. Hele, mě se nelíbilo jak Fassbender v těch novějších X-Menech hrál Magneta pořád takového nas*aného. Pořád cenil zuby a působil na mě trošku jako Wolverine. :D McKellena bych líp nepopsal. Prostě svébytný radikálně levicový osvoboditel. Jako Malcolm X. Kdybych byl mutant, následuju jeho. :D

Kuzuri řekl(a)...

Vidíš, není to tak dávno, co jsem se se svou kamarádkou z Anglie - poté, co po mém doporučení zhlédla první tři X-Men filmy - shodl, že bychom taky šli s Magnetem, kdybychom byli mutanti. :) Lidi ho často přirovnávají k Malcolmu X (včetně samotného Sira Iana), ale já se spíš držím Claremontova přirovnání k Menachemu Beginovi, izraelskému premiérovi, který byl původně teroristou, ale nakonec získal Nobelovu cenu za mír. Na druhou stranu je pravda, že Beginův Cherut byl pravicový, což vůbec nemá s Lehnsherrem nic společného. Ten konzervativce vyloženě nenávidí, a upřímně, nedivím se mu. :D Každopádně Magnetův development v komiksech je jakýmsi zrcadlem té Beginovy proměny. V 60. letech byl v komiksech typickým zahořklým padouchem, dokonce i ve druhé polovině 70. let, na začátku Claremontovy éry, byl celkem "zlý", ale když mu Claremont s Cockrumem dali v Uncanny X-Men #150 backstory přeživšího Holocaustu, který byl nucený pracovat v Osvětimi jako sonderkommando, najednou všechno dávalo smysl. Najednou bylo jasné, proč tak vášnivě bojoval za svobodu mutantů, když si prožil to, co dělali nacisti. "I wear red, the color of blood, in tribute to their lost lives. And the harder I try to cast it aside, to find the gentler path, the more irresistibly I am drawn back."

Sir Ian krásně zahrál, jak by Magneto působil v realitě. Takže jo... když přestanu poučovat... :D ještě jednou musím říct, že kdybych žil v Marvel vesmíru, a narodil se s genem X, without a question I would support him!

https://clip.cafe/x-men-the-last-stand-2006/this-cure-voluntary/

hajznberk řekl(a)...

Tou poznámkou o konzervativcích jsi mi připoměl, že to byl vlastně Magneto, kdo zabil padouchy v prvních dvou filmech. :D Toho poťouchlýho senátora sice nechtěl připravit o život, ale vlastně mu ho tak ňák omylem vzal, protože ho nechal proměnit, a ve dvojce zabil Strykera. :D Nejdřív jsem si říkal, jak to myslíš, že konzervativce nenávidí a pak mi to došlo. :D Hele a co Profesor X? Přemýšlím, kam bych ho na levicové části spektra zařadil. :D

Kuzuri řekl(a)...

Charlie je určitě liberální. :) Určitě ale víš, že se dost liší v různých verzích. Třeba v animovaných X-Menech z 90. let mi připadal víc, jako v komiksech Bronzové éry i v osmdesátkách, kdežto ve filmech, v X-Men: Evolution a snad ve všem, kde se objevil později, působil jaksi klidněji.

No, ona to byla taková příliš generalizující poznámka. :D Abych to upřesnil, Magneto určitě nemá rád třeba americké neokonzervativní politiky - a když se bavíme o filmech, tak senátor Kelly v prvních X-Menech byl v podstatě takovou obdobou senátora McCarthyho. Filmová verze Williama Strykera nemohla být jinak než extrémně pravicově orientovaná, ovšem komiksová předloha byla o dost extrémnější (Stryker zabil své dítě i ženu krátce po porodu, tak moc mutanty nenáviděl, kdežto ve filmové sérii udělal svému synovi až v jeho teen letech lobotomii... i tak pochopitelně naprosto zrůdné).

Jinak Vendo, nevadilo by ti, kdybychom tuhle diskusi přesunuli třeba na e-mail? :D V tuhle chvíli to nevypadá, že by se ještě někdo chtěl přidat, a mě přijde, že jsme se tu strašně roztáhli... Navíc, když teď do diskuse o Marvelu ještě zanášíme politiku, respektive politické elementy těch příběhů, tak se sám sebe ptám, jestli to na tenhle blog úplně patří... :D

r. hálek řekl(a)...

Já bych se s vámi o Marvelu rád bavil. Jsem ale spíše fanoušek MCU, takže o X-Menech toho vím hrozně málo a netuším, čím přispět do diskuse. Když jste nakousli politiku, tak bych rád znal názor dalších fanoušků na její posouvání do středu MCU. Co si o tom myslíte?

Kuzuri řekl(a)...

Jo, klidně si o tom můžeme psát i tady. Jak jsem psal výš, že si nejsem jistý, jestli to sem patří... to byla vlastně celkem hloupost. Nejlepší je být přece všemu otevřený, a bavit se tu můžeme o čemkoliv - zvlášť pak o jednom z nejlepších fikčních vesmírů! :D Nerad bych, aby si někdo myslel, že jsou na tomhle blogu nějaké limity... There are no limits whatsoever! :) Ale kdybys chtěl, můžeš mi napsat na mail (najdeš ho třeba v článcích pod štítkem Naše soutěže), a já nevím, třeba můžeme dát dohromady i nějakou WhatsApp skupinu nebo tak něco... cokoliv je možné. :)

Co se politiky Marvelu týče, tak jsem samozřejmě pro to, aby se jejich filmy politice nevyhýbaly. Stejně je všechno politické, ať to chceš nebo ne. :D Marvel i DC byly postaveny na principech levicové politiky, a dodnes jsou obě velmi liberálními komiksovými nakladatelstvími (já se většinou na anglojazyčných fórech s lidmi shodnu na tom, že DC je víc liberální/levicový než Marvel, ale ten je i tak pretty left-wing when you think about it). Nechci, aby to třeba někoho naštvalo, ale já osobně mám pocit, že takoví ti lidi, co kritizují Marvel nebo DC za "podsouvání politiky do superhrdinských příběhů", a co argumentují tím, že "superhrdinské příběhy by neměly být politické", bohužel nevědí, že superhrdinský archetyp je stavěný právě politicky nalevo (teď zase zaběhnu do DC, ale Schusterův a Siegelův Superman začal opravdu jako Champion of the Oppressed, vždy na straně lidí, a chránil je před utiskujícími zaměstnavateli a tyrany, viz Superman #1 z roku 1939 atd.). Marvel byl od začátku politický, v dobách Timely Comics bojovali Namor a Captain America s nacisty, v 60. letech se do těch komiksů promítala spousta politiky (Xavierův televizní speech v Uncanny X-Men #14), a podle mě je to jedině dobře.

Marvel Cinematic Universe je v posledních letech kritizován spíše pravičáky, kteří si myslí, že filmy jako Captain Marvel nebo Eternals jsou - protože nahlas podporují diverzitu - "příliš levicové", což je podle mě velice zvláštní argument. Diverzita přece rovná se realita, tak proč jim to tak vadí? Navíc často nevědí skoro nic o politickém backgroundu amerického komiksového průmyslu. Ano, poměry mezi tvůrci, publishery atd. nebyly zrovna liberální (utiskování kreslířů, no royalties, Jack Kirby's artwork stolen...), ale mainstream superhrdinové zkrátka reprezentovali lepší svět, a filmy se toho drží. Bohužel teď lidé, kteří se stali fanoušky spíše skrze dříve méně politické MCU filmy, řekl bych, Perlmutterovy éry (Perlmutter byl republikán a dokonce podporovatel Trumpa... jak mohl takový člověk kdy vlastnit Marvel Comics je pro mě nepochopitelné, a jsem neskutečně rád, že už na společnost nemá takový vliv, jaký míval), jsou často poněkud "vyděšeni" ze skutečné političnosti Marvelu. :D

Doufám, že to píšu srozumitelně... Je toho strašně moc, co bych teď mohl z hlavy vylovit, a bylo by to asi na celý názorový článek. Ale můj názor je takový, že k Marvelu političnost jedině sedí, a lidi, kteří s tím mají problém, prostě nejsou skutečnými fanoušky. They just went along for the ride, so long as Marvel was keeping out of too "polarizing" politics, and now they're shocked that their heroes are actually pretty leftist. :)

R. Hálek řekl(a)...

Takže Marvel je prolevicový? Někdy si nejsem úplně jistý, kam se staví, protože Black Panther je monarcha, Iron Man je miliardář a S. H. I. E. L. D. sleduje celý svět, aby ho uchránil před hrozbami. To mi nepřijde moc levicové.

Kuzuri řekl(a)...

No, já bych byl ohledně těchhle věcí opatrný - přece jenom svět je komplexní, a dívat se na něj z pohledu lineárního politického spektra možná není úplně nejlepší. Co se T'Chally týče, tak popravdě moc nevím. Wakanda je fiktivní stát... :D Kde je politicky Tony Stark, to netuším, ale jeho příběh je poměrně redemptive - z necitlivého industrialisty se stává někdo, kdo pomáhá lidem, byť si udržuje svou poměrně drzou osobnost. Ale když jsme mluvili o filmech... S.H.I.E.L.D. byl v podstatě rozpuštěn Captainem Americou v jeho druhém filmu. Tam se Steve ukázal být skutečným liberálem. Nechtěl se smířit s tím, že by takříkajíc každému u hlavy drželi pistoli.

Dříve bývali superhrdinové mnohem více sociálními bojovníky za spravedlnost. Bohužel se v posledních několika desítkách let z těchto bojovníků za lidi - za pracovní třídu, chceš-li - stali spíše bojovníci za zachování jakéhosi nespravedlivého řádu světa. To je bohužel pravda, a původní levicovost originálních Golden Age superhrdinů to odsunuje pryč... Najdou se šílenci, co třeba některé superhrdinské postavy považují za fašisty, ale to jsou asi lidi, co berou Mooreovy Watchmeny příliš vážně, anebo si začali idealizovat Millerova šíleného Batmana z 80. let (přitom Batman je centrista nebo liberál). :D V Americe se takových týpků najde spousta. Vím, že tu zase zmiňuji DC, takže když se vrátím k Marvelu... X-Meni jsou nejlepším důkazem, že Marvel Comics byly vždy spíše nalevo. Nemyslím si, že pravičáci by kdy chtěli dělat příběhy metaforicky pojednávající o mccarthyismu, o utlačování menšin a o nenávisti celkově.

Ale i pro někoho jako jsem já, kdo je na té poměrně jednoduché a mnohými jistě kritizované lineární politické linii nalevo (to, myslím si, není překvapivé, když se zajímám o ochranu přírody, a jsem na straně menšin), je to celkem těžká otázka. Takže takhle... většina nejpopulárnějších postav Marvelu (a taky DC) je ve svém základě levicová, ovšem desítky let kontinuity z některých z nich udělaly třeba spíš centristy. Nejsem ovšem žádný politický teoretik. :D If anyone could give us a bigger insight into this, be my guest. :D

hajznberk řekl(a)...

Re: "Takže Marvel je prolevicový?"
Záleží, jaký Marvel. Dnešní? Komiksy jsou dost levicový. Filmy? Některý míň, některý víc. Hlavně ať si ale nikdo nemyslí, že je to ňáká politická propaganda. Jsou to příběhy pro všechny. :)

"Začali idealizovat Millerova šíleného Batmana z 80. let"
Frank Miller, vole. :D Ten chlap je blázen. Neřek o sobě někde, že se sám považuje za islamofoba? :D

Kuzuri řekl(a)...

Frank Miller se opravdu zbláznil. Nikde po internetu jsem o něm už léta nečetl nic dobrého... možná proto, že se z něj stal edgy zahořklý fašista. :/ Nevím, co se mu stalo, ale očividně v sobě tolik nenávisti v mládí neměl. Alan Moore - přímo protipól Millera - k tomu něco málo řekl v roce 2013:

https://youtu.be/rAxDDqi2tBg?t=129

Jinak Alana Moorea si moc vážím, dobrý spisovatel, vždy inteligentní. Když jste Frank Miller, a Moore vás kritizuje za vaše pravicové názory, asi víte, že se někde ve vašem osobnostním rozvoji stala chyba... :D

Kuzuri řekl(a)...

Když si ale ty komentáře tak pročítám, nejsem si jistý, jestli se mi chce na tohle téma úplně diskutovat. Politika lidi rozděluje. :D Plus it seems kinda dull... Nechcete se radši bavit o něčem jiném?

Co třeba oblíbené postavy? Nejlepší film? :)

R. Hálek řekl(a)...

Celkem se mi líbí, jak jste zdůvodnil své politické názory. Řekl bych, že to mám podobně jako vy.

Moje oblíbená postava je Kapitán Amerika. Možná je to i proto, že mám rád toho herce, Chrise. Můj nejoblíbenější film je Avengers: Infinity War, i když hned za ním mám na seznamu Kapitán Amerika: Návrat prvního Avengera.

Kuzuri řekl(a)...

Aha, fajn. :) Ale i kdyby se mnou někdo nesouhlasil, určitě jsem otevřený diskusi o politice. :)

Kápu mám rád. A jeho filmová verze je vážně dobrá. :) Vsadím se, že skvěle by ho dokázal zahrát i někdo jiný, ale uznávám, že Johnny (ehm... Chris Evans) byl v té roli dost dobrý. :) Co se mi na Stevovi v MCU líbí je to, že si nenechá nikým diktovat, co má dělat, i přesto, že je americkou legendou. A je to dobrý spojenec a taky role model. :) Basically like anyone who's willing to punch a nazi into his/her snoot. :)

hajznberk řekl(a)...

Většinu komiksových tvůrců respektuju, ale k Millerovi nemám respekt žádný. Nezaslouží si to. :D Hele, Cap je dobrej. Akorát mi jako někomu, kdo vyrůstal na Bladeovi a Spider-Manovi, přijde takovej jednotvárnej. :D Takovej skautík. Ale je to dobrej chlap, to se musí nechat.

Kuzuri řekl(a)...

Steve je hrozně inspirativní. Vždycky se mi líbilo, jaký hlas mu v Avengers: Nejmocnější hrdinové světa dal Brian Bloom. :)

https://www.youtube.com/watch?v=UtyRn6UcAcE&ab_channel=MarvelDCunited

And he's a good speaker, too. :D

R. Hálek řekl(a)...

Ten seriál neznám, ale vypadá hezky. Já nejsem nějaký velký komiksový fanda ani fanda animovaných seriálů, takže se držím pouze MCU. Poprvé jsem se o Marvel začal zajímat v roce 2016, když byl v kinech Kapitán Amerika: Občanská válka. Tolik se mi zalíbil, že jsem se podíval na všechny předchozí filmy a zamiloval jsem se do nich. Neměl jsem ani ponětí, že máte Marvel taky rád, i když už váš blog čtu nějaký ten rok.

Kuzuri řekl(a)...

Oh yeah, me and Marvel (and DC also) go waaaaay back. :D Měl jsem o nich dokonce dva blogy (jeden v roce 2009, druhý v roce 2012). Bohužel jsem je ale neudržel aktivní příliš dlouho, protože jsem se vždycky věnoval hlavně psaní Blogorgonopsidu. Moje tehdejší články o Marvelu a DC byly poměrně jednodušší... Dneska bych musel asi psát strašně dlouhé eseje, abych z hlavy dostal všechno, co bych chtěl, a na to zkrátka není čas. :D Jinak děkuji za informaci, to mě potěšilo. A klidně mi tykej, já jsem ještě mladé hádě. :D

Kapitán Amerika: Občanská válka byl vážně dobrý film. :) Zemo mi v něm přišel jako takový hodně generic villain, ale když jeho postavu v rámci MCU jaksi "zdetailnili" ve Falcon a Winter Soldier, začínám ho mít docela rád. Je to ale protiva. :D

A jinak Ti děkuji za e-mail, přišel mi. Klidně dáme dohromady nějakou skupinku... Já na to jen potřebuji víc času. Momentálně ho mám tak málo, že se sotva stíhám vracet sem a odpovídat na komentáře, ale za pár týdnů snad bude všechno zase klidnější, a něco dáme dohromady. :)

Okomentovat

Nejčtenější