středa 27. března 2019

Velrybí kvíz

Po nějaké době jsem se opět odhodlal vytvořit malou soutěž, tentokrát sestávající z pouze pěti otázek, takže by to měla být taková rychlovka... Jak vyplývá z názvu, pojednává o velrybách... Máte-li zájem se zúčastnit, napište do komentáře, že se hlásíte. Dále uveďte e-mail, ze kterého mi odpovědi přijdou. A odpovědi samozřejmě posílejte na můj e-mail, haasvojt@volny.cz. Za účast v soutěži dostanete malý diplom... To je k instrukcím vše, nyní se můžete pustit do práce...

1. Kdy se na Zemi objevili první kytovci?

2. Který druh velryby je největším živočichem na naší planetě, kolik měří na délku a kde se s ním setkáme?

3. Který druh velryby je naopak nejmenší? Kolik měří na délku?

4. Co jsou to kostice?

5. Je pravda, že velryba černá je ohrožený druh?

Doufám, že jste si soutěž užili, je to opravdu rychlovka... Omlouvám se, že jsem dnes nenapsal popis Taxodia, o kterém jsem se zmínil včera, ale po velmi dlouhé době jsem nemocný a zkrátka jsem se k tomu nedostal... Tak snad Vám to vynahradí tahle malá soutěž...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější