úterý 11. října 2016

Diplomy za soutěž Ve stínu přízraků

Vyhodnocení soutěže sice mělo proběhnout mnohem dříve, snad už týden poté, co jsem ji odstartoval. Omlouvám se za prodloužení, ale snad Vám to nevadí... Jsou tu tedy diplomy za soutěž Ve stínu přízraků, jež jsem vytvořil podle svého letního příběhu na tomto blogu, který pojednával o skupince zoologů čelících děsivému nebezpečí v hloubi jávského pralesa, a to jak ze strany nebezpečných monster, tak krutých lidí. Zprvu mi napsalo více z Vás, že by se zúčastnili, nicméně nakonec tak učinili jen dva. Ankylosaurovi a Martinoraptorovi však moc děkuji za účast. Teď mám pro Vás diplomy!

Výsledky obou jsou skvělé, Ankylosaurus skončil s plným počtem bodů, tedy 12. Gratuluji!


Plného počtu bodů dosáhl také Martinoraptor. Děkuji za účast a gratuluji!


Snad Vám nevadí, že máte na diplomu oba stejný obrázek, nicméně to jsem již sliboval při zadání soutěže. Snad Vás náš milý Ahool potěšil... Doufám, že se Vám všem příběh Ve stínu přízraků líbil. Jen ještě dodám, že v soutěži byl jeden chyták: v příběhu vůbec nebylo nic o tom, že by se Velociraptor (který v něm nevystupoval) dostal do Jakarty. Ale Ankylosaurus a Martinoraptor moc dobře věděli, že o ničem takovém jsem v příběhu nepsal. Dále jsem si až dnes všiml vlastní chyby ve druhé otázce, napsal jsem totiž, že zoologové jeli na Borneo, ne na Jávu, kde se příběh odehrával. Myslel jsem však na Jávu, ne na Borneo, a rozhodl jsem se nepočítat toto jako chyták. Koneckonců, odpovědi byly správné na otázku, kterou jsem chtěl původně zadat... Další soutěž už brzy!

3 komentáře:

Magicmax řekl(a)...

Soutěže jsou příjemným zpříjemněním blogového světa. Jsem rád že se takové věci pořádají a že se jsou k nim lidé ochotni přidávat odmeny - o je prostě skvělá zpráva.

Martinoraptor řekl(a)...

Moc díky, ten diplom je parádní, přesně se to hodí!!!

Ankylosaurus řekl(a)...

Díky za pěkný diplom :). Mám z něj radost :).

Okomentovat

Nejčtenější