čtvrtek 24. prosince 2015

Šťastné a veselé Vánoce 2015!


Prožili jsme další skvělý rok a nyní, na jeho konci, přicházejí Vánoce! Jistě jste se těšili na tyto svátky, které jsou snad ze všech svátků nejkrásnější a nejkouzelnější... Chtěl bych Vám tedy popřát mnoho radosti, štěstí, dárků, dobrého jídla, cukroví, krásnou atmosféru a hlavně ať jste všichni spolu!!! Šťastné a veselé Vánoce 2015!

Po Vánocích budu dále pokračovat v psaní na blog, neminou Vás další části mého příběhu, seriálů a také mnohé popisky prehistorických živočichů i rostlin! V příštím roce bych rád začal s novou sérií článků o vývoji želv, jež jsou velmi zajímavou skupinou plazů, a jejich prehistorická minulost je skutečně neobyčejná. Ke konci roku se zde také objeví tradiční velká soutěž, v níž si budete moci ověřit své znalosti týkající se dinosaurů a paleontologie... Doufám, že sem budete chodit rádi, také Vám všem děkuji za to, že navštěvujete můj blog! Ještě jednou, krásné Vánoční svátky!

HAAS

11 komentářů:

mileyfan-blog řekl(a)...

Šťastné a veselé Vianoce :-)

martinoraptor řekl(a)...

Díky, i tobě šťastné a veselé Vánoce. :)

nonychromek řekl(a)...

Včera jsem neměl moc času, ale dnes už něco bude. Jinak děkuji a tobě také šťastné a veselé Vánoce.

siamotyran řekl(a)...

Štastné a veselé Vánoce a Nový rok přeju :)

martinoraptor řekl(a)...

Jo, jedno.

Ankylosaurus řekl(a)...

I Tobě přeji šťastné a veselé Vánoce, užij si je :). Jinak na ten vývoj želv už se předem moc těším! Doufám že se tam objeví i můj oblíbenec Pappochelys :D.

Bleskobleska řekl(a)...

Děkuji za přání :)

Ankylosaurus řekl(a)...

Jo a jinak, pěkný obrázek :). To jsou Leaellynasaury?

Ankylosaurus řekl(a)...

A co jsi dostal Ty? Mimochodem, u mě na webu je soutěž, tak kdyby jsi chtěl, můžeš se zúčastnit :).

Ankylosaurus řekl(a)...

Ano, dostal jsem knihu Země před dinosaury (která je mimochodem úžasná, naprosto předčila má očekávání), pak knihu Velká kniha dinosaurů, přívěšek na klíče s logem Jurský svět a náhrdelník s dinosaurem z chirurgické oceli.

Ankylosaurus řekl(a)...

Buď rád že Ti angličtina jde, já se s ní horko těžko peru, raději mám češtinu :D.

Okomentovat

Nejčtenější