čtvrtek 24. července 2014

Nebezpečná výprava Dona Rolanda 1.

Už téměř tři roky se na mém blogu neobjevil žádný nový komiks... Moc se omlouvám, že příběhy Kapitán Johnson a Ve stínu leoparda nepokračují, ale snad Vám to vynahradí můj nový seriál-Nebezpečná výprava Dona Rolanda. Hlavním hrdinou je starší zoolog Don Roland, který má za cíl na svém dobrodružství vyšetřit jednu velikou záhadu. Některé ilustrace Vám zřejmě nepřijdou moc povedené, ale snad se Vám i tak bude komiks líbit... Tak, je tu první část a já doufám, že si ji užijete!!!

NEBEZPEČNÁ VÝPRAVA DONA ROLANDA 1. ČÁST




Zatím mám napsané již tři části, ale během prázdnin budu v kreslení na počítači pokračovat! Druhou část, kterou mám už týden připravenou, zveřejním co nevidět!
Jinak bych Vás chtěl upozornit, že pátá část Džungle času, kterou také již brzy napíši, bude delší než předchozí díly!

3 komentáře:

Johnston řekl(a)...

Super, jsem zvědav na příště. Pamatuju si jak jsem kdysi psal také jakýsi komiks o lidech v Austrálii kteří zavedli nějaké dobyvatele do pralesa kde žil obrovský varan (promiň ale neznám latinský název, vím že ten tvor vyhynul v době ledové) ,ale nikdy jsem ten komiks nedodělal....... :D

martinoraptor řekl(a)...

Nádhera, těším se na další díl.

martinoraptor řekl(a)...

Ano.

Okomentovat

Nejčtenější