pátek 20. prosince 2013

Správce dinosauřího parku - Vánoční překvapení

Tento díl Správce dinosauřího parku obsahuje další úspěch, který Dan Jameson a další pracovníci Dinosauřího parku zaznamenali...

Vánoční překvapení

Dobrý den! V Dinosauřím parku se od návštěvy vědce Scotta Sampsona staly jen dobré věci. Náš Leptoceratops Dino neustále roste. Už není tak malý, jak jsme na něj byli zvyklí. I když pořád je to i přes svou velikost mládě. Hraji si s ním každý den. Připadá mi trochu, jako malý pejsek. Krmím ho ořechy, které rozlouskne svým tvrdým zobákem. Nezbedné Tsintaosaury jsme museli minulý týden přemístit do kotce, protože zbořili svou ohradu. Chlapi teď chtěli předělat původní plot, jenže já to zamítl. Charles navíc říkal, že by to chtělo postavit lepší ohradu jako pozorovací kotec, odkud nemůžou utéci. S Rhamphorynchem v aviariu máme menší problémy, včera večer kloval do drátů, které tvoří jeho klec. S klecí se sice nic nestane, ale on by si mohl zničit zuby a zvíře jako on je rozhodně potřebuje. Oliver říkal, že po Vánocích zajede na Isle of Die a možná přiveze celou skupinku Rhamphorynchů. Já se jen modlím, aby to neudělal. Vzpomeňte, jak ten jeden zadělal svou klec a už tehdy jsme měli problémy s uklízením. Jak si myslí, že uklidíme nepořádek po celé skupině? Myslím, že tentokrát to Oliver trochu přecenil. Bohužel, on to nepřizná...

Minule jsem se Vám zmiňoval o Andrew Collinsovi, našem novém paleontologickém odborníkovi. Nikdo neví, jestli příští rok opravdu přijede, nepohodl se s Oliverem na nějakých věcech. Kdo ví, který z nich měl pravdu. Andrew je paleontolog, Oliver se zase zabývá současnými zvířaty. Já se ale musím zastat spíše Olivera, protože i tak je to můj přítel a je zkušenější, než nový pracovník. Ten naše zvířata ještě neviděl. Charles má před sebou těžké rozhodování. Ale počkat! Teď ke mě přišel Fred, ošetřovatel původem z Jihoafrické republiky. Řekl mi, že vejce Cryptoclida, která našel Oliver na pláži, se zřejmě začínají v inkubátoru líhnout! To je úžasné Vánoční překvapení! Brzy nashledanou!

Příští pátek další Správce dinosauřího parku! Dozvíte se, zda-li se z vajec opravdu vylíhli malí Cryptoclidové...

5 komentářů:

martinoraptor řekl(a)...

Už se na ně moc těším.

martinoraptor řekl(a)...

My na sebe máme nějaké štěstí.

dinosaurss řekl(a)...

No jéé, takové pěkné Vánoční překvapení! Moc hezky napsané! :-)

dinosaurss řekl(a)...

Ano, máš pravdu, obyvatelé té oblasti by je jistě začali ještě více chránit..:-)

vendac řekl(a)...

Skvělý příběh, snad se cryptoclidí vejce vylíhne :-)

Okomentovat

Nejčtenější