pátek 27. prosince 2013

Správce dinosauřího parku - Teplá fronta ze západu

I po Vánočních svátcích nesmí v pátek na mém blogu chybět Správce dinosauřího parku, tedy týdeník ošetřovatele Dana Jamesona, který se snaží, aby byla pravěká zvířata v Dinosauřím parku co nejvíce spokojena. Daří se mu to?

Teplá fronta ze západu

Zdravím Vás z Dinosauřího parku! Přišlo hned několik Vánočních překvapení. O víkendu před Vánoci chtěl Charles posypat alespoň obytnou část ostrova, kterou obýváme, umělým sněhem. Moc by se mu prý líbilo vytvořit Vánoční atmosféru v Dinosauřím parku. A víte co stalo? Ze západu přišel tak teplý vzduch, že i déšť, který má teď v období dešťů padat, ustal. Navíc nás sužují neskutečně teplé a především silné vichry. Není to zrovna moc dobrá zpráva, i když nad Isle Of Die prší mohutně. Jen si vezměte rogalo nebo letadlo a podívejte se na mlžné hory Isle Of Die. Všimnete si nízkých mraků, které se nevyprší ani za deset týdnů. Možná právě proto tam roste tolik těch krásných rostlin, které mi jaksi nechtějí v Dinosauřím parku růst. Rozhodl jsem se objednat si "wollemi pine", na kterou se dá narazit snad v každém nepravém parku s dinosaury v Evropě (no řekněte, kam se na naše živá zvířata hrabou ty jejich drahé modely). Moc rád bych zasadil ty pravěké borovice v blízkosti přístavu. Oliver mě ale kritizoval za to, že "wollemi pine" mi v klidu přinese z ostrova, protože tam rostou. Divím se, že po tom incidentu s raptory na Isle Of Die ještě chce. S našimi zvířaty už tak máme dost potíží, Tsintaosauři jsou pořád v kotci a čekají, až jim postavíme novou ohradu, Leptoceratops Dino mi včera svým zobákem stiskl palec (nikdy si nezahrávejte s ceratopsidy) a je tu i spousta dalších problémů...

Kromě tepla ze západu se ale v Dinosauřím parku objevilo ještě něco-noví zvířecí obyvatelé! Když jsem minule dopisoval náš zpravodaj z parku, řekl mi Fred, že se mláďata Cryptoclida v inkubátoru pohybují. A skutečně! Pohyb znamenal, že se z vajec líhla mláďata. Jsou teprve týden stará. Jsou to dva samečci. Oliver si z toho udělal legraci a řekl, že bychom je měli pojmenovat Dan a Fred, podle nás dvou. Ale zatím se jen rozhoduje o jejich jménech. Prozatím si vystačí v napuštěné vaně, ale brzy budou potřebovat vlastní akvárium, velké akvárium! Budeme ho muset postavit... Prozatím se s Vámi loučím...

Jak práce v Dinosauřím parku pokračuje se dozvíte zase za týden!

4 komentáře:

martinoraptor řekl(a)...

Skvělý článek. Ten Cryptoclidus je nádherný.

martinoraptor řekl(a)...

Já jsem teda na Wikipedii zase našel, že žil od pozdního Paleocénu do středního Miocénu, tak nevím.

Antroz T6 řekl(a)...

Další skvělá část! :)

dinosaurss řekl(a)...

Krásné pokračování :-) !

Okomentovat

Nejčtenější