pátek 8. října 2010

Obrázek týdne 8.10.2010

Po dlouhé době zase já, HAAS, přicházím na svůj blog napsat článek. POčítač je v pořádku, což svědčí o tom, že sem zase můžu psát články. Protože byl spraven až dnes, zrovna v den obrázku týdne, musím sem obrázek týdne dát. Není nádherný?

Popisek k dnešnímu obrázku: Meteorit oprůměru deseti kilometrů spadl do Arizony, a stádo Hadrosaurů, které se v údolíčku před 65 miliony lety páslo, bylo vyrušeno velkou smrští a požárem...

Doufám, že se Vám tento obrázek líbil. Nyní sem budu psát zase normálně jako dříve, ale jsem rád, že jsem se mohl vrátit sem!

5 komentářů:

Maiasaura řekl(a)...

Krasné

Prehistoricworld řekl(a)...

Super moc sem se na tvé články těšil-škoda že jsi nebyl dlouho na blogu...

Maiasaura řekl(a)...

[2]: Jo byla to velka škoda

forusrakos řekl(a)...

Moc pěkný obrázek, jsem moc rád že jsi zpátky!!!

Dann Winegar řekl(a)...

Ježiš koukej co jsem našla na fejsu http://bit.ly/natalie_kviz

Okomentovat

Nejčtenější