úterý 14. září 2010

Omluva na delší dobu

Bohužel mám špatnou zprávu. Takto zní: náš počítač se rozbil jako zejména jeho klávesnice. Zatím tedy používáme doma teď náhradní počítač ale bohužel přes ten mi dejdou psát komentáře a vkládat do textu obrázky. Takže teď po delší dobu (k opravení našeho počítače) usuzuji, že sem nebudu psát asi dva týdny. Nevím to ale přesně. Ale slibuju Vám všem, že jakmile se náš počítač opraví a bude funkční, budu komentovat k Vašim článkům které zrovna v nabídce uvidím...

                                                                               HAAS

13 komentářů:

forusrakos řekl(a)...

To je škoda:(

Maiasaura řekl(a)...

[1]:Jo je to važně škoda

Lai řekl(a)...

[2]: Souhlasím... :(

blogoguanlog řekl(a)...

[1]:

HAAS (nepřihlášen) řekl(a)...

Já sem napíšu možná už brzo.

theropoda řekl(a)...

mi sme měli jednou podobný problém :)

robbca řekl(a)...

To vkládání bude asi prohlížečem, zkus si nainstalovat prohlížeč s jakým pracuješ pořád. Ta klávesnice asi nebude tak problém, to spíš ten počítač. Já osobně doporučuju koupit nějaký notebook (nejlevnější už jsou od 5000,-) klidně z bazaru. Vím co to je když se rozbije počítač :-) Sám jsem to u nás taky zažil :-)

robbca řekl(a)...

Nejsem odborník ale podle laického rozumu bych to tak typoval :-)

Eduard řekl(a)...

[7]: Kryptozoologie není věda. Je to pavěda. Takže kryptozoologem můžeš být už dneska;o)

Prehistoricworld řekl(a)...

čus tady blogogguanlog prosímtě mám nový blog tak se prosím podívej...:-D

Prehistoricworld řekl(a)...

[10]: Pochopitelně aaž ti znovu půjde počítač:-(

gigantoskorpius řekl(a)...

velmi smutné.

http://kryptozoologicky.blog.cz/profil řekl(a)...

nie

Okomentovat

Nejčtenější