sobota 30. října 2010

Poslední dny dinosaurů

Konec dinosaurů se dá podat i jako příběh...

Poslední dny dinosaurů (Last days of dinosaurs nebo Last day of the dinosaurs) je dokument televize BBC Discovery Channel. Tento film v podání příběhu poukazuje na vymření dinosaurů za tři měsíce, kdy se na naší Zemi udály katastrofické události. V tomto filmu vystupují: Queztalkoatlus (popsán jako Quetzalkoatl), Triceratops (popsán jako Triceratop), Tyrannosaurus Rex, Alamosaurus, Charonosaurus, Saurornithoides, Ankylosaurus a Mosagma. Setkáváme se tu ale právě s těmi modely, které jsme mohli vidět už v Clash of the dinosaurs. Proto dokument vypadá, že je to jen sestřihané právě z původního dokumentu. Tento film jste si mohli koupit ve středu v edici Když dinosauři vládli světu, kde neočekávaně vyšel. Doporučuji ho shlédnout...

7 komentářů:

alenka15987788 řekl(a)...

super dobrý blog

prehistoricportal řekl(a)...

Obrázky vypadají velmi dobře!

forusrakos řekl(a)...

Vypadá to zajímavě...

vendac řekl(a)...

Na to se rád kouknu.:-)

Maiasaura řekl(a)...

[4]: Ja taky

Iccawe // ... z Mossy Plains řekl(a)...

nEZLOB se, ale já zatím nespřáteluju. ;) Mám vlastní systém výběru. ;)

dinosaurss řekl(a)...

Tohle jsem viděla...mooc se mi to líbilo ,pořád si to pouštím a je zajímavé ,že kdyby se tehdy nesrazily dva meteoriry ,a kdyby se jeden kousek  od nich neodtrhl a nevrazil do Země před 65,5 miliony lety a nezahubil by dinosaury..nemohli by pak nastoupit na jejich místo savci a pak my -lidé......jo a ta grafika se mi moc líBí..pěkně ten dokument udělali:))♥

Okomentovat

Nejčtenější