pátek 22. října 2010

Obrázek týdne 22.10.2010

Uběhl další týden a já sem teď, v pátek, přidávám další obrázek týdne. Tentokrát je od společnosti DinoRauL. Také bych chtěl upozornit, že brzy přidám nové obrázky od Mesosoic Earth.

Popisek k dnešnímu obrázku: Dva Allosauři v období Jury ve Wyomingu před 145 miliony let stopují potravu v nádherné scenerii. Za nimi se rozléhají skály, lesy, ale kdy najdou potravu... To nikdo neví...

Tento nádherný obrázek od DinoRauLu je sice už starší, ale stále pěkný. Chtěl bych také říci, že do hry Dinosauří ostrov se dnes můžete naposledy přihlásit, protože zítra už hru jakž takž rozjedeme.

10 komentářů:

vendac řekl(a)...

Pěkný obrázek

Maiasaura řekl(a)...

Překrasny obrazek

forusrakos řekl(a)...

Od DinoRaulu jsou nádherné obrázky. Jo a ten projekt teda můžem udělat, na blog mi psal Prehistoricworld jestli by ho mohl dělat s námi, jestli jo tak mu napiš na blog já bych s tím souhlasil.

juriju řekl(a)...

Pěkný obrázek. DinoRaul má dobré. Jinak mám novinky. Dnes jsem se dozvěděl o nových dopravních změnách. Takže budu domů jezdit už dříve a co je hlavní. Můžu zprovoznit znovu svůj blog :D

juriju řekl(a)...

nejspíš jo :D

Anna řekl(a)...

Nádherný obrázek... ta doba, ve které se odehrává děj, dost ostře kontrastuje s moderním názvem oblasti, což vytváří fascinující, možná trochu smutný, nostalgický dojem...

mojeznamkyavatar řekl(a)...

sper-nejradši bych byl kdybys dneska uveřejnil další část soutěže

forusrakos řekl(a)...

Nad tím názvem přemýšlím už od včerejška a zatím jsem na nic moc nepřišel. Co třeba Zvířata v ohrožení nebo Budoucnost zvířat? Jestli se ti něco z toho zamlouvá tak mi napiš, nebo napiš něco lepšího.

vezok a hakan řekl(a)...

vyrábačom lega

Alfaraptor řekl(a)...

Ahoj HAASi - děkuji, že navštěvuješ můj blog a komentuješ mé články, ale byl bych radši, kdybys už nepsal komentáře typu "Super!" a podobně. Pokud se ti něco líbí, tak tomu napiš klidně i něco delšího. Dofám, že to chápeš....

Okomentovat

Nejčtenější