pátek 29. října 2010

Obrázek týdne 29.10.2010

Jak jsem slíbil, dnes tu uveřejním jeden z novějších obrázků od Mesosoic Earth, určitě si vzpomínáte, kdy na mém blogu byly každý týden a není to tak dávno, jen asi tak tři měsíce.

Popisek k obrázku: Dva Muttaburrasauři procházejí před 112 miliony lety jezerem kdesi v Qeeslandu v Austrálii. Jde o nový druh, který se v tuto dobu na Zemi objevuje. Za 12 milionů let však to jezero už nebude napajedlo pro tato zvířata, ale jen pro menší zástupce ornitopodních druhů dinosaurů.

Jestli-že se Vám obrázek od Mesosoic Earth líbil, okomentujte to. Jinak bych chtěl říci, že i když sestra nemá teď moc času na blog, já tu jsem pořád protože já mám čas, takže u mně se nic nemění.

9 komentářů:

petr řekl(a)...

nechci tě naštvat jen bych byl rád  kdyby pokračoval dinosauří ostrov :)

Isla-Nublar-Crew řekl(a)...

Vynikající obrázek. Jinak ta třetí možnost v Tvé anketě (klonování pravěkých zvířat) mne vážně potěšila. Byla to pro mne jasná volba... :-)

forusrakos řekl(a)...

Je to krásný obrázek!!!

siamotyran řekl(a)...

krásný mmutaburasaury mám rád líbí se mi navíc žili v austrállii jako jedni z mála objevených dinosaurů

vendac řekl(a)...

Ty jsem viděl poprvý jako malý ítě v Putování s dinosaury

vendac řekl(a)...

[5]: Jo HAASI jak si říkal že když něco nebudu vědět tak mi pomůžež? Nevíš jak se dělá ten obrázek nahoře?

Alfaraptor řekl(a)...

když to nebude fotomontáž ani koláž tak ano

Maiasaura řekl(a)...

Překrasny obrazek

Filip V. řekl(a)...

Moc pekna anketa. Ja doufam, ze se nestane nic hrozneho, ale na naklonovani dinosauru si urcite pockame jeste dele.

Okomentovat

Nejčtenější