pátek 23. července 2010

Obrázek týdne 23.7.2010

Teď sem přináším další nádherný obrázek! Stejně, jako ten předchozí, je nádherně nakreslený ale rukama lidí. Není namalován přes počítač... Tento obrázek se mi nedávno zalíbil na Googlu, když jsem na něm hledal obrázky pod výrazem Plesiosaurus...

Popisek k dnešnímu obrázku: V popředí je podle mnou hledaného výrazu Plesiosaurus, vedle něho leží vyplavený Ichthyosaurus, v zadu na ně řve Eustreptospondylus, za Plesiosaurem uvidíte Scelidosaura a nad tím vším létají Rhamphorynchové. Prostě scéna, která se odherává před 150 miliony lety v Oxford Shire.

Příště sem přijde další obrázek, také kreslený a také bude z Jury!

5 komentářů:

deinonych řekl(a)...

Pěkný obrázek

Eva řekl(a)...

Nádhera

raptorex řekl(a)...

pěkné ale ti pterosauři mi spíš připomínají dimorphodony

vendac řekl(a)...

Hezký obrázek

Denis řekl(a)...

moc hezké,haasi.jinak já siblog nezaložím,mám to zakázané.ale jestli chceš,budu pravidelně psát i na bratránkův blog.

Okomentovat

Nejčtenější