středa 7. července 2010

Helikoptéra Byosynu a další

Jak jsem slíbil odpoledne, teď večer je tu článek o Trespasseru. Informace mi poskytl blog www.trespasser.blog.cz .

V Raptořím útesu v levelu Industrial Jungle se nachází trosek helikoptéry Byosynu. Ale například vrtule tu chybí. Ve vrtulníku jsou ale také dvě zanechané zbraně, a to 357 Mugnum a H&K MP5K. Možná, že však pilot přežil, protože naleznete dále ostatky člověka s bednou s velmi známým nápisem InGen.

Dále je ještě v Industrial Jungle pašerácké letadlo. O tom jsem se Vám také rozhodl napsat. Lidé v něm zahynuli asi také v nějaké bouři, když Anne stroskotala. Člověk s pašeráckého letadla pád nepřežil... Ukazují to ostatky člověka v pilotní kabině...

Zdroje: První obrázek je z www.trescom.org a druhý je z www.trespasser.blog.cz .

3 komentáře:

blogoguanlog řekl(a)...

moc pěkný článek,já ten další díl černého démona dělat nebudu.nebyl to přece můj nápad..

Remi řekl(a)...

Ten druhej screenshot je moc pěknej!

blogoguanlog řekl(a)...

určitě,jen musím vymyslet děj!

Okomentovat

Nejčtenější