sobota 29. srpna 2009

Pták Moa (vyhynul v devatenáctém století)...

Pták Moa vyhynul v 19. století. Byl to skutečně vzácný druh. Moa je potomkem ptáka Phororacos, který vyhynul v době před jedním milionem let. Pták Moa byl zabíjen hlavně kvůli masu, z kterého si dalekozápadští trapeři dělali pečinku. Jednak kvůli velikosti. Ještě dnes existuje "vycpaná socha ptáka Moi". Pták Moa přežíval v Severní Americe, a jako potomek pravěkého tvora byl stejně jako on veliký masožravec. Byl černý, a byl vskutku 2 metry vysoký. T o je pomalu výška pštrosa. To, že ho však trapeři zabíjeli, neznamenalo to, že byl nezemřeli. Mnoho životů už padlo za tohoto "současného děsoptáka". Ale Mou přece jenom vyhubili. To byl konec těchto dob, kdy vyhynuli všechna tato zvířata.
Ale možná ještě žijí, každopádně "Život je plný tajemství..." ...


8 komentářů:

leni řekl(a)...

Ahoj, ty obrázky jsem fotila já (vždyť je mám podepsané), cizí obrázky na blog nedávám. A odkud jsou je popsané v článku.

leni řekl(a)...

Jo a dal bys mi adresu toho bratrancova blogu o hradech a o městech? Ráda bych se k němu koukla.

Hatla Patla řekl(a)...

Hele, asi neviš o tom, že Moa je trošku mutant s pštrosem...

mojeznamky a Ingenpark řekl(a)...

Jo díky rád si nějaké stáhnu

robbca řekl(a)...

Ten obrázek jeho hlavy je nejhezčí

Asterflame řekl(a)...

Nechci si tu hrát na profíka, ale Moa žil na Novém Zélandu a docela určitě to nebyl masožravec.

Denika řekl(a)...

Ahoj,sháněla jsem hodně o Moovi a vím,že rozhodně nebyl masožravec a byl mnohem větší než pštros

Kuzuri řekl(a)...

Je vážně vtipné procházet staré články na blogu, ve kterých bylo víc výmyslů než faktů. :D Pro případné nové návštěvníky - tento článek jsem psal jako malý! :D It might as well have been a completely different person! :D Tak mi ten strašlivý zločin, kterým bylo mé tehdejší zmasožravění a zameričtění nejznámějšího novozélandského vyhynulého zvířete, odpusťte.

It was not intentional.

FORGIVE ME, FINALLY! :'( Please! Please... I'm begging you... uh-huh-huh-huh-huh... :''''''''''''(

Okomentovat

Nejčtenější