neděle 20. června 2021

Který pravěký tvor to je? Týden 16. - Diplom

Končí šestnáctý týden kvízu "Který pravěký tvor to je?", a je tedy na čase předat diplom jeho účastníkovi! Tentokrát se zúčastnil Martinoraptor, a já mu za to velice děkuji!

Sice jsi, Martinoraptore, neuhodl, že se jednalo o efraasii, ale to neznamená, že bych Ti neměl předat diplom za účast! Koneckonců to tak dělávám vždycky, když se někdo zúčastní. Musím říct, že se mi vážně líbil tvůj komentář ke druhé nápovědě, a následně mě pobavila reakce na nápovědu třetí. Plateosaurus to v kvízu nakonec nebyl, ovšem v Putování s dinosaury určitě byl, a naprosto s tebou souhlasím, že ta poslední scéna, kdy stádo těchto dinosaurů navštíví břehy řeky, člověka vždycky dostane. Doufám, že se Ti tento diplom s efraasií bude líbit.


Ještě jednou díky za účast Martinoraptorovi, a těším se na případné další soutěžící v příštím týdnu! Včera jsem si projížděl statistiky, a zaujalo mě, kolik jednotlivých kliknutí každá z nápověd měla - jen chci dodat, nebojte se hádat, i kdybyste nakonec neuhodli, o kterého živočicha skutečně šlo. Zítra vkročíme do 17. týdne, a budete mít šanci!

1 komentář:

Martinoraptor řekl(a)...

Díky, kámo. Jako vždy, nádherný diplom - byť jsem byl teda tentokrát poněkud mimo :D

Okomentovat

Nejčtenější