čtvrtek 30. června 2016

Diplom od Bleskoblesky

Bleskobleska z blogu www.dinosaurus-kyouryuu.blog.cz nedávno vytvořila Poznávačku vačnatců, které jsem se zúčastnil. Úkolem bylo napsat názvy vačnatců na obrázcích. Myslím, že se mi nevedlo špatně, skončil jsem na 2. místě s 5,5 body. Bleskoblesce chci poděkovat za tuto krásnou cenu s pakobrou páskovanou, legendárním australským hadem. Obrázek, který jsi nakreslila, je opravdu krásný a moc Ti za něj děkuji!

Jinak všem přeji hezké prázdniny! Chystám něco nového (možná jsem již chystané projekty zmínil), snad se tedy těšíte...

2 komentáře:

Bleskobleska řekl(a)...

Jsem moc ráda, že se ti to, co nakreslím, líbí ^^ Jakákoliv zpětná vazba je pro mě důležitá, ať už kritika nebo pochvala.

Martinoraptor řekl(a)...

Krásný diplom, má takový roztomilý výraz :)

Okomentovat

Nejčtenější