středa 26. srpna 2015

Vražedných šedesát-Komodští draci

Komodští draci. Během cesty po Indonésii za šedesáti nejnebezpečnějšími zvířaty se Steve Backshall se štábem setkává s tlupou varanů komodských. Tito impozantní plazi jsou nejen největšími ještěry na světě, ale také jedněmi z nejdravějších. Jsou rychlí a jejich útok může být smrtící. Když jsou však zaujati masem, může se k nim Steve dostat velmi blízko...

Další ukázka ze seriálu BBC Vražedných šedesát (Deadly 60).

13 komentářů:

Nony řekl(a)...

Pěkné. Já mám vražedných 60 doma.

Nony řekl(a)...

Asi pět. Nedávno jsem to rozkoukal. Zato mám od Steva Backshalla zcela shlédnuté ty predátory pod lupou.

Nony řekl(a)...

Ten jsem také viděl. Velmi povedený díl.

Nony řekl(a)...

O tom jsem zatím neslyšel.

Nony řekl(a)...

To se podívám, příležitostně i stáhnu. George McGavina zase znám z pravěké pitvy.

Nony řekl(a)...

To se podívej. Pravěká pitva je výborný dokument. V originále je na youtube a v češtině na ulozto.

Nony řekl(a)...

George McGavin je tam spolu s Alice Robertsovou.

Nony řekl(a)...

Dobrá. Pak by jsi mohl napsat, jak se ti to líbilo. O tomhle dokumentu jsem jěště neměl možnost s někým diskutovat.

Nony řekl(a)...

Já jí znám z dokumentu Origins of us.

Nony řekl(a)...

Dobře.

Johnston řekl(a)...

ten začátek je nářez

dinosaurss řekl(a)...

Teda! Jak se zakousl do toho masa, to bylo hodně dobré!!..

martinoraptor řekl(a)...

Páni, docela napínavá část, hlavně teda ten začátek.

Okomentovat

Nejčtenější