pátek 21. srpna 2015

Správce dinosauřího parku - Pohřešovaná výprava

Je na čase vrátit se na Tedův ostrov do Dinosauřího parku a zjistit, co se v něm událo nového! O čem nás tentokrát Dan Jameson informuje?

Pohřešovaná výprava

Původně jsem chtěl celý týden nic nedělat a popíjet kávu. Z vnitrozemí ji totiž dovezla helikoptéra. Bohužel, nenašel jsem k tomu čas, a to dokonce po celý týden! O víkendu jsme strhli budovy, jež poničil požár, a začali stavět nové. Nejhorší je, že teď musím sdílet svůj domek s jedním ne zrovna přívětivým pracovníkem. Jmenuje se David a je to pořádný otrava. Tento mladý veterinář má v oblibě vyjídat ledničku a dělá hrozný hluk. Nemohli mi sem raději dát nějakého dinosaura? Problém je v tom, že Davidův domek shořel a nikdo se s ním nechce o své obydlí dělit. Charlese to nezajímá, tak se velení ujal Oliver a nakázal mi, abych se o Davida postaral. Určitě je to další z Oliverových naschválů. Můj nový spolubydlící hrozně chrápe atd., asi nemá cenu popisovat vzhled mého nevyspalého obličeje... Ale teď už přejděme k vážným věcem, které nás trápí. Já jako správce mám dost starostí se zvířaty. Leptoceratopsovi jménem Dino jsem postavil novou ohradu, tentokrát blízko mého domu. Udělal jsem dobře, jelikož tento dinosaurus se mnou od mládí trávil většinu času. Důvěřuje mi jako domácí mazlíček, jako pes nebo kočka. Vždycky, když mě vidí, začne se vrtět a chce, abych ho pohladil. U dinosaurů je takové chování celkem neobvyklé. Stavba této ohrádky však byla ničím ve srovnání s opravou výběhu Palaeotisů. Pustil jsem se do toho v pondělí a skončil ve středu. Nenechal jsem pracovat na opravě ostatní, neboť podle mě svou práci šidí. Jen fakt, že Palaeotisové minulý týden náhle utekli, to dokazuje. Měl jsem také problémy s krmením dvou Cryptoclidů, kteří nechtěli požírat makrely. Momentálně nemáme v zásobách žádné jiné ryby, nemám je tedy čím krmit. Žralok rodu Cobelodus však s jejich přijímáním nemá problémy. Pátráme také po Bergerovi, ukázalo se, že je na americké půdě. Nevíme ještě kde, ale myslím, že jej brzy dostaneme. Podle Charlese je možné, že byl Berger opravdu součástí jakési organizované bandy. A právě taková banda může činit potíže. Požár z nás měl prostě vytáhnout peníze, oslabit finanční stránku našeho parku. A také že materiál na stavbu nových obydlí stál hodně peněz! Někdo chce zkrátka využít našich problémů ve svůj prospěch, možná má někdo zájem na přebrání našeho parku nebo snad i jeho zničení. Podle slov jednoho pána ze slavného filmu o dinosaurech měl v podstatě každý park nějaké problémy. Jenže ty naše jsou snad nejhorší ze všech. Nehledě na to, co se stalo včera...

Ztratila se totiž jedna z našich výprav. Díky bohu (nebo snad bohužel) nebyl v expedici přítomen Oliver, který dostal kašel, neboť vypil velmi studený čaj (to byl zase můj naschvál). Oliver mi nadává, ale já mu zachránil život, nevím, proč je tak naštvaný. Mám z něj strach, když se zlobí, vypadá jako Tyrannosaurus Rex. Dobrá, zase toho nechám. Opravdu pohřešujeme jednu výpravu. Pět mužů se vydalo na Isle of Die, vylodili se na jižním pobřeží. Možná to je ten problém. Jižní pobřeží Isle of Die skoro vůbec neznáme. Nevíme, co se tam vyskytuje. Oliver tam byl jen párkrát a málokdy na místě strávil více, než pár hodin. Včera večer se ukázalo, že výprava ztratila signál. Vysílačkou jsme se jim nedovolali, satelitní telefon jim zřejmě také nefunguje. Dnes po páté hodině ranní vyplula na jižní pobřeží posádka tří mužů v čele se zástupcem ředitele parku. Vrátili se s velkým počtem fotografií dokazujících, že čluny zmizelé expedice jsou stále na pláži. Ani s pomocí megafonu však ztracené muže nenašli. Až cestou zpět se jim podařilo zahlédnout otupělý nůž. Protože však výprava nebyla nikde v blízkosti, jen jej vzali s sebou a odjeli. Zaráží nás fakt, že je nůž úplně tupý. Pokud výpravu napadlo nějaké zvíře, určitě se bránila. Jeden z chlapů mohl použít svého nože k obraně, ale skončilo to tragicky. Třeba je také výprava v pořádku, ale to nezjistíme do té doby, než se vše objasní. Dnes odpoledne si Oliver vezme vrtulník a podívá se na místo z ptačí perspektivy...

Co se asi výpravě přihodilo? A proč vlastně Berger způsobil požár? Příště se to již dozvíte...

2 komentáře:

Bleskobleska řekl(a)...

Nemůžu se dočkat dalšího dílu :D

martinoraptor řekl(a)...

Nádhera, už se těším.

Okomentovat

Nejčtenější