neděle 2. března 2014

Nový seriál Nigela Marvena o nejnebezpečnějších hadech

Pokud jste sledovali některé z nových rozhovorů s Nigelem Marvenem na premiérách filmů Putování s dinosaury 3D a Lego Příběh ve Velké Británii, mohli jste se o tomto seriálu již mnohé dozvědět. Jak už jsem zmiňoval dávno předtím, s největší pravděpodobností pořad Nejnebezpečnější hadi Číny (China's 10 Deadliest Snakes with Nigel Marven) premiérovaný v listopadu 2013 nebude jediným svého druhu. Ty další mají přijít právě tento rok! Včera jsem totiž zničehonic na stránkách Press Discovery narazil na první oficiální stránku tohoto pořadu! Jeho název zní Ten Deadliest Snakes with Nigel Marven! Je tak zařazen mezi nejnovější pořady na Animal Planet, ale vysílán má být podle posledního rozhovoru s Nigelem i na Eden Channel. Jak již Nigel při rozhovorech řekl a jak je z názvu patrné, seriál se má zaměřovat na desítku nejnebezpečnějších hadů ve Spojených státech, Kostarice a Jihoafrické republice. Podle popisu na Press Discovery se však má Nigel setkat i s vědci, kteří hady studují, nebo lovci hadů. Ale ať jsem hledal na internetu, jak jsem hledal, nikde jsem nenašel datum premiéry. Pořad by tedy měl být stále ve výrobě (a možná to je důvod, proč je Nigel už přibližně měsíc ve Velké Británii, kde nejpravděpodobněji dává dohromady se svým týmem tento dokument). Snad se ale do měsíce či dvou dozvíme další informace! Já osobně se na tento pořad již velice těším...

Více informací se můžete dozvědět zde: http://press.discovery.com/emea/apl/programs/ten-deadliest-snakes/ (pro zobrazení textu doporučuji změnit prohlížeč, Internet Explorer text záhadně nezobrazuje). Snad se ho dočkáme již brzy!!!

13 komentářů:

yuripovidky řekl(a)...

Fůj, nejhorší blog na světě!!!

HAAS řekl(a)...

[1]: Urážet ostatní dokáže každý hlupák! Nikdo se tě neprosil, abys lezl(a) na blogy, které se Ti nelíbí a netýkají se tvého zájmu! Takže odprejskni! A ještě mimoto, pokud napíšeš o něčím blogu, že je to "nejhorší blog na světě", tak mi jen dokazuješ, jak moc mi závidíš.

HAAS řekl(a)...

[1]: A jak píšeš, tvůj blog má opravdu otřesný design... Tak směšný komentář jako ten tvůj jsem ještě neviděl.

martinoraptor řekl(a)...

Už se na to moc těším. Schválně kteří hadi tam budou.

martinoraptor řekl(a)...

[1]: Kretén jeden. Vážně nechápu proč tohle někteří lidé dělají. Chápu když se mu nelíbí jenom něco a chtěl by aby jsi to třeba změnil, ale když už se mu nelíbí blog tak co sem vůbec leze?

HAAS řekl(a)...

[5]: Však se podívej na ten její blog, jak ji tam za takové komentáře všichni nadávají.

Steven řekl(a)...

[1]: Seš jenom směšnej grázl nic víc

martinoraptor řekl(a)...

[6]: Však už jsem se díval.

Jano řekl(a)...

Túto potvoru si nevšímaj, mne už tiež písala a bolo to presne to isté. Tvoj blog je výborný (prečo by som ho inak čítal...) Na nový dokument sa aj ja samozrajme veľmi teším.

Jano řekl(a)...

[8]: Na jej blog nechoďte, presne o to jej ide.

HAAS řekl(a)...

A aby toho nebylo málo, zdá se, že Nigel byl v lednu natáčet přírodu Panamy! To je úžasné!

praveky-blog řekl(a)...

Nigel také patří k mojim oblíbeným hvězdám :)

dinosaurss řekl(a)...

Super, nemůžu se dočkat!!

Okomentovat

Nejčtenější