neděle 16. března 2014

200 Příběhů na vyprávění!!!

Včera rubrika Příběhy na vyprávění, kterou jsem založil díky bohužel již neexistujícímu webu www.davna-historie.blog.cz, dosáhla už dvou set článků! Naprostou většinu z nich tvoří příběhy, jen několik článků obsahuje úvod do příběhů, které jsem ale většinou už nikdy později nenapsal. Hned příští týden články v rubrice zase nabydou, jelikož napíši další epizody ze seriálu Boj mezi příšerami a možná, že začnu psát toto jaro nebo léto nějaký příběh, ve kterém by se zase střetávali lidé s pravěkými monstry. Doufám tedy, že se Vám příběhy na tomto blogu budou líbit!

4 komentáře:

Antroz T6 řekl(a)...

Gratuluji. :)

dinosaurss řekl(a)...

Píšeš naprosto velkolepě, gratuluji Ti!!

martinoraptor řekl(a)...

Příjmi i moje gratulace. Píšeš opravdu moc hezky. Já jsem tvůj blog třeba objevil díky jednomu z dílů Pravěkého safari.

siamotyran řekl(a)...

Páni kvanta tvých kvalitních článků za tak krátkou dobu skvělé :)

Okomentovat

Nejčtenější